ژل شستشو دیپ سنس پوست خشک

ژل شستشوی صورت دیپ سنس مخصوص پوست های خشک و معمولی حاوی هیالورونیک اسید، روغن آملا، عصاره های دانه کتان و میوه های استوایی است که پاک کننده آرایش و آلودگی های روزانه از سطح پوستتان است بدون اینکه خشکی، کشیدگی پوست و سوزش چشم ایجاد کند. استفاده از ژل شستشو صورت دیپ سنس باعث شادابی پوستتان نیز می شود.

ژل شستشو دیپ سنس پوست خشک

مزایای استفاده از فوم شستشوی صورت

فوم شستشوی صورت انتخاب بسیار خوبی برای پاکسازی پوست های چرب و دارای آکنه می باشد . این افراد با استفاده ازفوم شستشوی صورت ویتابلا ، علاوه بر رفع آلودگی ها و چربی های اضافی از روی پوست، می توانند از خواص کمک درمانی این محصول نیز جهت بهبود جوش های خود بهره مند شوند زیرا این محصول با غلظتی که دارد با سطح پوست تماس داشته و فرصت بیشتری دارد تا مواد مفید و ضدجوش خود را به درون پوست نفوذ دهد.

ژل شستشوی صورت بر خلاف صابون، از ساختاری بسیار ملایم و سازگار با پوست ساخته شده است و می تواند در کنار پاکسازی پوست، رطوبت آن را نیز تامین و حفظ کند.

استفاده از این محصولات نه تنها آسیبی به پوست وارد نمی سازد بلکه با ترکیبات بسیار ارزشمندی که در فرمول ساخت آنها به کار رفته است موجب نرمی، لطافت و حفظ رطوبت آن می شوند. پاک کننده ها بر اساس کاربرد هایی که دارند به محصولات متنوعی تقسیم بندی شده اند که شما می توانید بر اساس نوع پوست و کاربرد آن، محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

ترکیبات ویژه ژل شستشو صورت تروپیکال فروت پوست خشک

مهمترین خصوصیات هیالورونیک اسید، توانایی جذب و نگهداری بالای آب است. همین عامل باعث می شود پوستی که به میزان کافی هیالورونیک اسید داشته باشد، عاری از چروک باشد. هیالورونیک اسید یک ماده بسیار ارزشمند برای جوانی پوست است که پزشکان متخصص پوست ارزش آن را می دانند و استفاده های زیادی در بازیابی زیبایی افراد از آن می کنند. هیالورونیک اسید بهترین ماده برای آبرسانی به پوست است.

هیالورونیک اسید توانایی آن را دارد که تا 8 برابر وزن خود، آب درون خودش نگه دارد. به همین جهت، بهترین دوای درد پوستهای خشک و کم آب می باشد. پوستی که آب خود را از دست بدهد، چروک می شود و در واقع پوست پیر محسوب می شود. هیالورونیک اسید آب از دست رفته پوست را به آن باز میگرداند و به همین دلیل چروکهای پوست را باز می کند. اسید هیالورونیک می تواند با درنظر گرفتن شرایطی مانند رطوبت هوا، مقدار رطوبت مجذوب را تنظیم کند.

عصاره دانه کتان در رفع چین و چروک موثر است. تخم کتان، ناخالصی های موجود بر روی پوست را پاکسازی کرده، مانع پیری زودرس پوست می شود. این عصاره همچنین سبب افزایش درخشندگی، کشیدگی و استحکام پوست می شود و اجازه بروز آکنه و جوش را به پوست نمی دهد. رطوبت رسانی عمیق تخم کتان خشکی ها و التهابات پوست را برطرف می کند. این عصاره خاصیت لایه برداری کمی نیز دارد و پوست خشک را به سلامت کامل و رطوبت  طبیعی آن می رساند.

روغن بابونه درمان طبیعی و موثری برای مشکلات پوستی مربوط به اگزما و آکنه نیز محسوب می شود. با استفاده از روغن بابونه می توانید آکنه های دردناک خود را ریشه کن کنید. با روغن بابونه التهاب و قرمزی پوست شما کاهش خواهد یافت و لک های پوست و آکنه را هم برطرف می کند.

برای تمیز شدن لایه های پوست صورت از ماسک کربن فعال برای پوست استفاده کنید.

آملا درختی زینتی ست که در طی تاریخ مورد توجه پزشکان و درمانگران زیادی، به ویژه طبیب های هندی بوده است. روغن آملا به غیر از داشتن فواید متعدد برای مو، باعث درخشش و روشن کنندگی طبیعی پوست شده و آن را کاملا آبرسانی می کند. این روغن همچنین در جلوگیری از عفونت های پوستی نیز موثر است. از مهمترین کاربردژل شستشو صورت شیر عسل دیپ سنس برای استفاده روزانه پوست های معمولی و خشک بوده آلودگی ها و باقی مانده آرایش پوست صورت را از بین برده و باعث پاکیزگی آن می شود. این ژل شستشو صورت از ایجاد حس خشکی و کشیدگی در بافت پوست پیشگیری کرده و سبب نرم شدن و افزایش رطوبت رسانی به پوست می شود. التهاب های پوست را کاهش داده و با ایجاد شادابی و طراوت در پوست خارش های ناشی از خشکی را برطرف می کند. این محصول فاقد مواد صابونی و متناسب با PH پوست بوده که از تحریک شدن آن پیشگیری و باعث رطوبت رسانی آن می شود. همچنین این محصول سلول های مرده پوست را از بین برده و پوستی نرم و درخشانی را برایتان به ارمغان می آورد.

آلودگی های سطح پوست صورت را از بین برده و باعث تمیزی آن می شود.

ژل شستشو صورت شیر عسل دیپ سنس رفع آلودگی های پوست

این ژل شستشو صورت دیپ سنس با رطوبت رسانی موثر به پوست سلول های آسیب دیده آن را ترمیم و بازسازی کرده، به درمان خشکی پوست کمک شایانی کرده و موجب هیدراته شدن آن می شود.

ترکیبات ژل شستشو صورت شیر عسل:

پروتیین هیدرولیز شده شیر: آلودگی های پوست را از بین برده و باعث پاکسازی کامل آن شده و از تجمع آلودگی ها در منافذ پوست می شود. به علاوه این پروتیین پوست را به طور ملایم لایه برداری کرده و از تحریک شدن آن به خوبی پیشگیری می کند.
روغن آملا: باعث رطوبت رسانی به پوست شده، از بروز خشکی در آن پیشگیری کرده و شادابی و طراوت پوست را برایتان به ارمغان می آورد.همچنین این روغن از تحریک شدن پوست و از تحریک شدن آن جلوگیری می کند.
عصاره آلویه ورا: التهاب های پوست را تسکین داده، لطافت و نرمی آن را افزایش داده و مانع از سوزش پوستتان می شود. به علاوه آلویه ورا سلول های آسیب دیده پوست در اثر خشکی را برطرف کرده و موجب شادابی آن می شود.
عصاره بابونه: با خاصیت ضد التهابی که داشته کدری و خشکی پوست را از بین برده و باعث رطوبت رسانی مناسب به آن می شود. همچنین این عصاره از بروز خشکی مجدد در پوست جلوگیری می کند.
عسل: سلول های مرده و کدر پوست را از بین برده، لک های پوست را از بین برده و با لایه برداری ملایم خود موجب شاداب و طراوت شده و از بروز خشکی در بافت پوست صورتتان می شود.
سایر ترکیب ها: آلانتویین، بیزابولول، دکسپانتنول، سدیم کلراید، سدیم هیالورونات، سیتریک اسید، فنوکسی اتانول و گلیسیرین.

نحوه استفاده از ژل شستشو صورت شیر عسل دیپ سنس:

ابتدا پوست را مرطوب کرده و مقداری از ژل را به پوست آغشته و بعد از شستشو کامل صورت خود را آبکشی نمایید.

در حال حاضر در جشنواره قیمت عطر مو با تخفیف ویژه قیمت گذاری شده است.

های روغن آملا می توان به کاهش اثر استرس اکسیداتیو آلودگی های محیطی، مرطوب کردن پوست، بهبود اگزما و پسوریازیس، اثر و پیشگیری از پیری زودرس پوست اشاره کرد.

مغذی انواع ویتامین ها بوده و ازین جهت نیز نیازهای پوست برطرف می شود. تمامی املاح، ویتامین ها، ترمیم کننده ها و هرچیزی که پوست برای تغذیه شدن به آن نیاز دارد در میوه های استوایی یافت می شود و انواع پوست به ویژه پوست های خشک، با استفاده از ترکیبات میوه های استوایی تقویت و تازه می شوند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ژل شستشو دیپ سنس پوست خشک" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ژل شستشو دیپ سنس پوست خشک"، کلیک کنید.