گلستان میزبان تیم ملی والیبال نیروهای مسلح کشور – خبرگزاری دکتر نانو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری دکتر نانو، سردار سعید دادگر فرمانده انتظامی استان و رییس والیبال نیروهای مسلح کشور صبح سه شنبه در خصوص برگزاری اردوی تیم ملی والیبال نیروهای مسلح کشور در گلستان اظهار کرد: ایران در سال جاری میزبان مسابقات ورزشی نیروهای مسلح جهان خواهد بود که به یاری خدا تلاش خواهیم کرد حضور پر قدرت در این مسابقات داشته باشیم و بهترین نتایج را رقم بزنیم.

وی افزود: با توجه به اینکه گلستان به عنوان یکی از قطب های والیبال کشور شناخته می شود و تیم والیبال پاس گرگان تنها نماینده نیروهای مسلح در لیگ برتر است، گلستان به عنوان محل برگزاری اردوی تیم ملی والیبال نیروهای مسلح انتخاب شده است.

فرمانده انتظامی استان و رییس والیبال نیروهای مسلح کشور، گفت: قطعاً والیبال یکی از امیدهای ایران برای کسب مدال در این رقابت ها است و گلستان نیز نقش پر رنگی در تیم ملی والیبال دارد.

در ادامه سیدعلی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان اظهار کرد: نیروهای مسلح به ویژه انتظامی استان که همواره موجب امنیت، سربلندی اقتدار و افتخار ایران اسلامی بوده اند.

وی افزود: علی رقم وجود مشغله و دغدغه های بسیاری که انتظامی استان در موضوعات مختلف دارد، قبول میزبانی از تیم ملی و اهتمام در افتخار آفرینی برای کشور در حوزه ورزش، بسیار ارزش مند و قابل تقدیر است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گلستان میزبان تیم ملی والیبال نیروهای مسلح کشور – خبرگزاری دکتر نانو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گلستان میزبان تیم ملی والیبال نیروهای مسلح کشور – خبرگزاری دکتر نانو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.