میزان خسارت بارش شدید باران و رانش در رامیان چقدر بود؟

دکتر نانو/گلستان فرماندار رامیان با اشاره به رانش زمین در روستای کشکک رامیان میزان خسارت بارش ها و رانش را اعلام کرد.

علی جوان حاذق خواه عصر پنجشنبه 6 اردیبهشت در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: صبح دیروز بر اثر بارندگی های شدید و قابل توجه مسیر ورودی روستای کشکک رامیان سست و دچار رانش شد، اما خسارتی در پی نداشت.

وی بیان کرد: مسیر ورودی روستای کشکک رامیان در سال 96 نیز به طول 50 متر دچار رانش شده بود که پس از آن کار دیواره سازی آن به همت اداره کل راه و شهرسازی استان انجام شده بود.

فرماندار رامیان گفت: امروز مسیولان بنیاد مسکن، راه و شهرسازی و مدیریت بحران از این منطقه بازدید کردند قرار شد کار مطالعاتی برای ترمیم و راه های جلوگیری از رانش انجام شود.

فرماندار رامیان هم خسارت بارندگی در این شهرستان را حدود 400 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: بر اساس برآوردهای اولیه بارندگی های اخیر به هزار و 600 هکتار از زمین های زراعی و باغی 260 میلیارد ریال خسارت زد.

علی جوان افزود: 100 میلیارد ریال از این خسارات مربوط به 35 درصد از اراضی گندم و بخش کمی از مزارع کلزا، 130 میلیارد ریال از این خسارات مربوط به 38 هکتار از بوته های توت فرنگی و 20 میلیارد ریال هم مربوط به 15 هکتار از مزارع گوجه فرنگی می شود.

وی ادامه داد: حدود هفت کیلومتر از جاده بین مزارع رامیان هم 9 میلیارد ریال خسارت دید و میزان خسارات به پل سیدکلاته هم حدود 120 تا 150 میلیارد ریال است.

براساس اعلام هواشناسی 104 میلی متر بارش از رامیان گزارش شده است.

پایان خبر دکتر نانو 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "میزان خسارت بارش شدید باران و رانش در رامیان چقدر بود؟" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "میزان خسارت بارش شدید باران و رانش در رامیان چقدر بود؟"، کلیک کنید.