لزوم رعایت شیونات ماه مبارک رمضان در ایام نوروز/ نوروزی پرمسافر در کردستان داریم

دکتر نانو/کردستان معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: امسال با توجه به تقارن تعطیلات نوروزی با ماه مبارک رمضان، می بایست ضمن ارایه خدمات شایسته به مسافران و گردشگران، حرمت این ماه پربرکت و شیونات اسلامی در مراکز اقامتی و پذیرایی استان رعایت شود.

 آرمان وطن دوست امروز سه شنبه (8 اسفندماه) در جلسه ساماندهی و شیوه خدمات رسانی مراکز اقامتی و پذیرایی سطح استان در ماه مبارک رمضان که با حضور نمایندگان دستگاه های مرتبط نظارتی برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به تعطیلات عیدفطر و تعطیلات نوروز و همچنین رصدی که انجام شده، پیش بینی می شود کردستان نوروزی پرمسافر را داشته باشد.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری کردستان افزود: تمام رستوران های بین راهی و مراکز اقامتی استان اعم از هتل ها، مهمان پذیرها و رستوران ها باید در این ایام با رعایت شیونات ماه مبارک و همچنین ضوابط و مقررات مربوطه، فعالیت خود را برای ارایه خدمات مطلوب به گردشگران ادامه دهند.

وی، از رشد مناسب اقامت گردشگران در تاسیسات گردشگری استان در سال جاری خبر داد و عنوان کرد: استان کردستان جزء استانهایی است که بیشترین رشد اقامت مسافران و گردشگران مقیم را داشته است.

وطن دوست با بیان اینکه ستاد خدمات سفر استان از 25 اسفندماه 1402 آغاز و تا 23 فروردین ماه 1403 ادامه دارد، یادآور شد: به منظور نظارت بر عملکرد و فعالیت واحدهای گردشگری و همچنین کنترل نحوه ارایه خدمات به مسافران، طرح ویژه بازدید نظارتی بر تاسیسات گردشگری استان آغاز شده و تا پایان این ایام ادامه خواهد داشت.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری کردستان بیان کرد: حضور مستمر و منسجم دستگاه های نظارتی نیز از جمله صنعت، معدن و تجارت، دامپزشکی، تعزیرات، مرکز بهداشت، اداره نظارت بر اماکن عمومی و سایر ارگان های نظارتی در این ایام به منظور بازرسی کامل بر تمامی واحدهای صنفی و خدمات رسان لازم و ضروری است.

پایان خبر دکتر نانو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لزوم رعایت شیونات ماه مبارک رمضان در ایام نوروز/ نوروزی پرمسافر در کردستان داریم" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لزوم رعایت شیونات ماه مبارک رمضان در ایام نوروز/ نوروزی پرمسافر در کردستان داریم"، کلیک کنید.