سرمایه گذاری برای تولید داروهای ناباروری در کشور

رییس سازمان غذا و دارو از سرمایه گذاری برای تولید داروهای ناباروری در کشور و ایجاد و تقویت زیرساخت های ملزومات پزشکی در سال جدید خبر داد.

به گزارش دکتر نانو، دکتر سیدحیدر محمدی با اشاره به شعار سال، برنامه های سازمان غذا و دارو برای سال جدید را مبتنی بر این شعار اعلام کرد و گفت: طی چند سال اخیر شعار سال با محوریت تولید است که امسال مقام معظم رهبری آن را با مشارکت مردم اعلام کردند و ما این فرمایشات را با محوریت رونق بخشیدن و رشد تولید مورد توجه قرار خواهیم داد.

وی خاطرنشان کرد: تولید بسیاری از مواد اولیه دارویی را برنامه ریزی و هدفگذاری کرده ایم که در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در سال 1403 عملیاتی کنیم، همچنین بخشی از نیازهایمان به ملزومات پزشکی نیز با ایجاد و تقویت زیرساخت های مورد نیاز در سال 1403 در کشور تولید خواهد شد.

رییس سازمان غذا و دارو با اشاره به سرمایه گذاری برای خودکفایی در تولید داروهای ناباروری به عنوان یکی از اهداف تعیین شده در سال 1403، تصریح کرد: سازمان غذا و دارو در کنار رگولاتوری و تنظیم گری برای تامین داروها موضوع سرمایه گذاری و حمایت از سرمایه گذاری را پیگیری می کند تا با همراهی وزارت صمت، خطوط تولید بازسازی شود و شاهد بالا رفتن بهره وری در این حوزه و سودزایی بیشتری برای شرکت های تولید کننده باشیم.

پایان خبر دکتر نانو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سرمایه گذاری برای تولید داروهای ناباروری در کشور" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سرمایه گذاری برای تولید داروهای ناباروری در کشور"، کلیک کنید.