حمایت از 1000 نفر از فرزندان ایتام و محسنین در استان کردستان

به گزارش خبرگزاری دکتر نانو از سنندج، در مراسم تقبل سرپرستی یک هزار کودک بی سرپرست با حضور استاندار کردستان، مدیران و خیران استان که در مجتمع علی ابن ابیطالب برگزار شد، امضای تفاهم نامه فی ما بین کمیته امداد امام خمینی و تولیت مرقوفه مرحومه ماهر خسار خانم معتمد وزیری در خصوص حمایت از تعداد 1000 نفر از فرزندان ایتام و محسنین صورت گرفت.

اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان، در این مراسم گفت: بشر در طول تاریخ به دنبال دستیابی به کیمیایی بوده که بتواند جاودانگی را برای انسان به ارمغان آورد که زندگی کند و به نه نظرم این عنصر کار خیر است.

وی به مرحومه ماهر خسار خانم معتمد وزیری در خصوص حمایت از تعداد 1000 نفر از فرزندان ایتام و محسنین پر داخت و افزود: امروز هزار نفر کودک بی سرپرست توسط نیت خیر خانم معتمد وزیری مورد حمایت قرار گرفته ایشان که سالهاست دار فانی را وداع گفته قطعا با این کار خیرشان با اولیا و انبیا محشور می شوند.

استاندار کردستان بیان کرد: امیدوارم ما نیز همچون خانم معتمد وزیری بتوانیم عنصر جاودانگی برخوردار باشیم.

حمایت از 1000 نفر از فرزندان ایتام و محسنین در استان کردستان

در ادامه رضا طوسی مدیر کمیته امداد استان کردستان با امضای تفاهم نامه ای میان این نهاد و تولیت موقوفه ماهرخسارخانم معتمدوزیری هزار نفر از فرزندان ایتام و محسنین تحت پوشش صاحب حامی می شوند.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد کمیته امداد، تعداد کل نیروهای شاغل در امداد استان 391 نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد 219 نفر رسمی و 172 نفر غیر رسمی هستند.

وی تعداد ادارات اجرایی در سطح شهرستان را 11 مورد برشمرد و افزود: تعداد سرفصل ها و خدمات مددجویی 49 برنامه و 84 فعالیت است.

مدیر کمیته امداد استان کردستان، به آمار تعداد مددجویان تحت حمایت استان کردستان پرداخت و اظهار کرد: مستمری بگیر 70943 خانوار شامل 150132 نفر و چند خدمتی 3092 خانوار شامل 6 هزار و 353 نفر هستند.

طوسی، کل جمعیت مورد حمایت را 74035 خانوار شامل 156 هزار و 485 نفر عنوان کرد.

قادر کریمی نماینده موقوفه بانو معتمد وزیری در این مراسم گفت: مرحومه ماهر خسار خانم معتمد وزیری تمام دارایی خود را وقف کودکان بی سرپرست کردند.

هممچنین گزارشی در خصوص اقدامات این موقوفه ارایه دادند.

حمایت از 1000 نفر از فرزندان ایتام و محسنین در استان کردستان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حمایت از 1000 نفر از فرزندان ایتام و محسنین در استان کردستان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حمایت از 1000 نفر از فرزندان ایتام و محسنین در استان کردستان"، کلیک کنید.