تعیین تکلیف 3000 پرونده در اموال تملیکی استان بوشهر

دکتر نانو/بوشهر  مدیر کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر گفت: بیش از 3000 پرونده در سال 1402 تعیین تکلیف شده است.

سیدعلی عسکری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار دکتر نانو در بوشهر افزود: این اداره کل با حمایت و توجه ویژه مدیران سازمان، موفق به خرید انبار بزرگ مرکزی به متراژ 17000 متر مربع شد و با تجهیز و انتقال کالاهای در اختیار به انبار ملکی، از پرداخت هزینه جهت اجاره انبار جلوگیری کرد.

وی از فروش حدود 20 هزار میلیارد ریال، 7600 میلیارد ریال استرداد و 1280 میلیارد ریال اعاده کالا و امحا بیش از 627 میلیارد ریال کالاهای فاقد مجوز مصرف، تاریخ گذشته و غیر مجاز با همکاری دستگاه های مربوطه از جمله وزارت بهداشت، غذا و دارو و دادستانی در سال گذشته خبر داد.

مدیرکل اموال تملیکی استان در ادامه با اشاره به بازدیدهای مداوم و موثر مسیولان قضایی، دادستانی و بازرسی استان، مسیولان قوه قضاییه و دادستانی کشور و همچنین سفرهای پی در پی مدیر عامل، معاونین و مسیولان سازمان اموال تملیکی در کنار زحمات کارکنان این اداره کل در سال گذشته را از عوامل مهم موفقیت و عملکرد فوق العاده این اداره کل دانست و از زحمات مسیولان مربوطه در همراهی، رفع موانع و پیگیری های مربوطه در روند تعیین تکلیف پرونده های در اختیار تقدیر کرد.

به گفته وی اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر  با شرکت در طرح های محرومیت زدایی سراسری از جمله دو دوره طرح نسیم مهربانی آموزش و پرورش و تمامی مزایده های سراسری و فوق العاده سازمان اموال تملیکی از رکوردداران میزان تعیین تکلیف کالا و پرونده های در اختیار در سطح کشور بوده است.

وی تصریح کرد: با آغاز سال 1403 با راه اندازی حراج خورده فروشی مطابق دستورالعمل سازمان، به منظور مشارکت و دسترسی همه مردم نسبت به خرید مستقیم، شفاف و آسان کالا از این سازمان و همچنین تکمیل روند تجهیز انبارها از جمله بخش سردخانه به منظور نگهداری کالاهای سریع الفساد و قفسه بندی جهت نگهداری اصولی کالا، کلیه اهداف پیش بینی شده توسط اموال تملیکی بوشهر محقق خواهد شد.

پایان خبر دکتر نانو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تعیین تکلیف 3000 پرونده در اموال تملیکی استان بوشهر" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تعیین تکلیف 3000 پرونده در اموال تملیکی استان بوشهر"، کلیک کنید.