اعزام تیم مدیریت بحران تهران به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان – خبرگزاری دکتر نانو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری دکتر نانو، صمیم مرادی روزبهانی گفت: یک تیم متشکل از نمایندگان سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، وزارت نیرو، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و معاونت خدمات شهری شهرداری تهران به صورت هوایی به شهرستان کنارک و مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان اعزام شدند.

وی افزود: همچنین تجهیزات امدادی لازم در مجموع، 2 دستگاه پیکاپ، یک دستگاه وانت عملیاتی، یک دستگاه جرثقیل، یک دستگاه موتورسیکلت، 2 دستگاه موتور برق و چندین دستگاه پمپ کف کش و لجنکش به منطقه سیل زده ارسال شد.

وی گفت: یک تیم دیگر نیز از طریق زمینی با یک دستگاه خودرو عملیاتی دو دستگاه موتور برق، اقلام زیستی فردی و تجهیزات انفرادی به محل اعزام شدند.

مرادی روزبهانی افزود: تیم اعزامی ضمن تشکیل جلسه هماهنگی با فرماندار و شهردار محترم کنارک، به منظور ارزیابی شرایط و مشکلات موجود از سطح شهر بازدید کردند.

معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران تصریح کرد: در حال حاضر عملیات تخلیه آب از منازل، بیمارستان و معابر و خروج آب های سطحی و زباله ها به بیرون از سطح شهر توسط تیم اعزامی همراه با نیروهای محلی در حال انجام است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اعزام تیم مدیریت بحران تهران به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان – خبرگزاری دکتر نانو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اعزام تیم مدیریت بحران تهران به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان – خبرگزاری دکتر نانو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.