اجرای طرح عفاف و حجاب از 25 فروردین در استان سمنان

دکتر نانو/سمنان مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی از آغاز اجرای طرح عفاف و حجاب در روز شنبه بیست و پنجم فروردین ماه 1403 خبر داد.

نیروی انتظامی استان سمنان از برنامه ریزی فراجا برای اجرای طرح عفاف و حجاب در شهرستان های هشت گانه این استان از شنبه پیش رو خبر داد.

در این اطلاعیه که شامگاه 22 فروردین به دکتر نانو ارسال شده آمده است: «فرماندهی انتظامی استان سمنان در راستای ارتقای حقوق شهروندی و برابر خواست و مطالبه عموم شهروندان برای مقابله موثر با هرگونه ناهنجاری اجتماعی و تقویت فرهنگ متعالی عفاف و حجاب؛ اجرای طرح صیانت اجتماعی با حضور واحدهای متخصص و آموزش دیده از روز شنبه بیست و پنجم فروردین ماه 1403 آغاز خواهد شد. 

ضمن تشکر و قدردانی از مردم و عموم شهروندان که همواره در حفظ و بسطِ ارزش هایِ ایرانی و اسلامی همراه و همگام بوده اند، به معدود افرادی که قصد برهم زدن آرامش عمومی و هنجارشکنی در مکان های عمومی را داشته باشند هشدار می دهیم که چنین رفتارهای زننده و خارج از عرفی به هیچ عنوان مورد پذیرش نیست.

نیروی انتظامی استان سمنان اعلام کرد: پلیس این استان برابر قانون با این افراد برخورد لازم و قانونی را داشته و متخلفان را به مراجع قضایی معرفی خواهد کرد.»

پایان خبر دکتر نانو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اجرای طرح عفاف و حجاب از 25 فروردین در استان سمنان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اجرای طرح عفاف و حجاب از 25 فروردین در استان سمنان"، کلیک کنید.