نکات کلیدی در خرید یخچال قنادی مارک داخلی یا خارجی

یخچال قنادی مارک داخلی یا خارجی؟

در انتخاب یخچال قنادی، یکی از مهم ترین تصمیمات، انتخاب بین برندهای داخلی و خارجی است. هر کدام از این دو گزینه مزایا و معایب خاص خود را دارند. برندهای داخلی معمولاً قیمت مناسب تری دارند و خدمات پس از فروش بهتری ارائه می‌دهند. در مقابل، برندهای خارجی اغلب از کیفیت و طراحی بهتری برخوردارند. اما باید بررسی کرد که آیا برندهای ایرانی قدرت رقابت در زمینه کیفیت و طراحی با مارک های خارجی را دارند یا خیر. بنابراین، با توجه به نیازها و بودجه خود، می توانید تصمیم بگیرید که یخچال مارک داخلی بخرید یا خارجی.

نکات کلیدی در خرید یخچال قنادی مارک داخلی یا خارجی

یخچال قنادی چیست؟

یخچال مورد استفاده در قنادی را یخچال قنادی می نامند. امکان اینکه یخچال قنادی در اندازه و طراحی دلخواه شما ساخته شود وجود دارد. بنابراین شما می‌توانید مغازه خود را با یخچال های مورد علاقه و سلیقه خود طراحی کنید. یخچال قنادی یه اسم کلی است که می‌تواند در شکل ظاهری و ظرفیت های مختلف تولید شود. یخچال قنادی خوب و ایده آل باید عایق بندی صحیح روی آن انجام شده باشد که توان ثابت نگه داشتن دما را داشته باشد. در غالب موارد برای ساخت بدنه یخچال قنادی از استیل ضد خش استفاده می‌شود. اگر قصد تاسیس قنادی دارید، طبیعتا با این محصول سر و کار خواهید داشت. یکی از انواع یخچال صنعتی است که برای نگهداری شیرینی، کیک و … استفاده می شود.

برند ایران استیل تمامی یخچال های قنادی و ویترین های مخصوص شیرینی فروشی را به گونه ای طراحی و تولید می‌کند که نه تنها به لحاظ کیفیت و شکیل بودن فاکتوری از رقبای خارجی خود ندارد، بلکه در زمینه صادرات این محصولات حرفی هم برای گفتن دارد.

یخچال قنادی مارک ایرانی تولید ایران استیل کلد

تاسیس مغازه قنادی و نیاز به یخچال

مردم کشور ایران علاقه به شیرینی دارند و این کشور از جمله کشورهایی است که تاسیس قنادی می‌تواند سود خوبی برای صاحب کسب و کار داشته باشد.

خرید یخچال قنادی ویترینی

در خرید یخچال قنادی باید به موارد مهمی از قبیل برند موتور، جنس بدنه، شیشه دوجداره با کیفیت، برفک نزدن ، لوله‌ خنک کننده با کیفیت، کنترل دیجیتالی دما و … دقت کرد. در خرید یخچال قنادی باید توجه داشته باشید که مستقیم از تولیدکننده خرید کنید تا هزینه های اضافی نداشته باشید. اگر کمی بیشتر هزینه کنید و یخچال قدرتمند و باکیفیت از تولیدکننده بخرید بسیار برای شما کارآمدتر خواهد بود. بدیهی است که قیمت یخچال علاوه بر موارد ذکر شده در بالا به متراژ مورد نیاز شما هم بستگی دارد. همانطور که عرض کردیم مصرف شیرینی در ایران عزیز بالا است و به طبع آن استفاده از یخچال قنادی و تقاضای خرید آن نیز افزایش یافته است. ما نیاز شما به یخچال قنادی در طرح و رنگ های مختلف را در طول حیاط کسب و کار شما برآورده می‌کنیم تا هیچ‌گونه نگرانی در این زمینه نداشته باشید.

انواع یخچال قنادی

در خرید یخچال قنادی برای مغازه با انواع مختلفی از این یخچال در بازار مواجه می‌شوید. از کوچک و بزرگ در رنگ های مختلف گرفته تا تفاوت در شکل ظاهری به چشم می‌خورد. برای آشنایی کامل با انواع این محصول در ادامه با ما همراه باشید.

یخچال شیرینی

یخچال قنادی برای نگه داشتن شیرینی‌ و کیک‌ در دمای مناسب استفاده می‌شود که شیرینی تازه و مرغوب بماند. قطعا موتور تنظیم کننده دمای با کیفیت روی یخچال شیرینی باید نصب شود.

ویترین شیرینی

از ویترین‌ شیرینی غالبا برای حفظ شیرینی های خشک استفاده می‌شود.

یخچال شوکیک

یخچال شوکیک دارای طبقاتی است که برای مرتب نگه داشتن کیک طراحی شده است.

یخچال قنادی و شیرینی فروشی کوچک

سایز و اندازه کوچک این مدل باعث فروش بالا و محبوبیت آن شده است. یخچال جم و جور برای استفاده در کنار یخچال های بزرگ و یا در مغازه های کوچک بسیار کاربردی است. قیمت پایین این یخچال نیز بسیار مورد توجه خریداران قرار می گیرد.

یخچال قنادی مکعبی

یخچال مکعبی بسیار کاربرد بالایی در قنادی ها دارد. ظاهر زیبا و شیک دارد و مناسب افرادی است که برای دکور مغازه خود اهمیت قائل هستند. با وجود این نوع یخچال دید بازی برای مشتری ایجاد می‌کنید و  شیرینی ها کاملا واضح جلوی چشم مشتریان هستند.

یخچال آکواریومی

نوعی از یخچال صنعتی قنادی است که بیشتر ظاهر آن را شیشه تشکیل داده است و به آن یخچال آکواریومی گفته می‌شود.

یخچال شیرینی فروشی برند ایرانی

یخچال قنادی مارک داخلی بخرم یا خارجی

ما در داخل ایران عزیز یخچال قنادی و شیرینی فروشی با کیفیت تولید می‌کنیم و شما با خیال راحت می‌توانید از این محصولات استفاده کنید که کاملا با برندهای خارجی رقابت تنگاتنگی دارد. ما برای اینکه شما با خیال راحت به برند ایرانی اعتماد کنید برای مدت زمان مشخصی ضمانت نامه کتبی برای تمامی محصولات خود قرار داده ایم. شما می‌توانید برای مشاهده کیفیت کار قبل از خرید از کارگاه ما دیدن کنید. با خرید مارک ایرانی از تولیدکننده داخلی حمایت می‌کنید و در هزینه های خود نیز صرفه جویی می‌کنید. مهمتر از این موارد، می‌توانید از گارانتی و خدمات پس از فروش تولیدکننده ایرانی نیز استفاده کنید.

یخچال قنادی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

یخچال قنادی خوب به یخچالی گفته می‌شود که در عین زیبایی ظاهری و شیک بودن، شیرینی ها را تازه و مرغوب نگه دارد. حفظ دمای ثابت و کیفیت موتور و گاز استفاده شده در یخچال های قنادی بسیار مهم است و از جمله ویژگی هایی است که یخچال خوب باید دارا باشد. طبقات باید به طرز صحیحی تقسیم شده باشند و دسترسی به شیرینی باید آسان باشد. یخچال قنادی خوب باید نظافت آسانی داشته باشد چرا که کار روزمره افرادی هست که روزانه با یخچال سروکار دارند. استفاده از چرخ باکیفیت و خوب برای جابه جایی یخچال نیز موردی است که باید دقت شود.

• ظاهری زیبا و شیک 
• قیمت مناسب و مقرون به صرفه
• تازه نگه داشتن شیرینی ها
• حفظ دمای ثابت
• کیفیت موتور بالا
• طبقه بندی صحیح داخل کابین
• دسترسی آسان به شیرینی توسط کارمند مغازه
• نظافت آسان و سهل روزانه
• استفاده از شیشه نشکن
• استفاده از جنس بدنه استیل با کیفیت
• استفاده از چرخ در پایه برای جا به جایی آسان
• استفاده از نشانگر تنظیم دمای دیجیتال
• و …

تولید و توزیع کننده یخچال قنادی

گذر همه ما در طول زندگی چندین بار به مغازه شیرینی فروشی می افتد. در نگاه اول ویترین و زیبایی مغازه و یخچال های مورد استفاده به چشم خریدار می آید. با انتخاب صحیح، زیبا و شیک یخچال قنادی به مغازه و کسب و کار خود اعتبار و ارزش می‌دهید. یخچال قنادی جزو مواردی است که یکبار خریده می‌شود و سال ها از آن استفاده می‌شود پس باید با دقت بالا و از برند معتبر خرید صورت بگیرد. علاوه بر زیبایی، یخچال باید از موتور باکیفیت و بدنه خوب ساخته شده باشد تا شیرینی ها را با کیفیت و تازه نگه دارد. مجموعه ایران استیل کلد به شما بهترین کیفیت یخچال قنادی را ارائه می‌دهد و تمام نیاز شما را در این زمینه برطرف می کند.