آماده سازی محورهای مواصلاتی نقده برای تردد امن زوار اربعین حسینی – خبرگزاری دکتر نانو | اخبار ایران و جهان

آماده سازی محورهای مواصلاتی نقده برای تردد امن زوار اربعین حسینی - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار دکتر نانو، ابراهیم رستمی ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از روند اجرای این طرح افزود: با توجه به اینکه نقده به عنوان کریدور اصلی ارتباطی زوار سراسر کشور به پایانه مرزی تمرچین مطرح است، نگاه ویژه ای در حوزه نگهداری محورهای مواصلاتی و ایمن سازی این محورها به این شهرستان شده و در تلاش هستیم تا تردد ایمنی برای زوار حرم حسینی را بیش از سال های قبل فراهم آوریم.

وی افزود: در راستای استقبال از زایرین اربعین حسینی و آماده سازی محورهای مواصلاتی این شهرستان برای تردد زوار عملیات روکش آسفالت 4 کیلومتر از محور نقده – پیرانشهر در محدوده گردنه دوآب و 2.5 کیلومتر از محور محمدیار به نقده در دست اجراست و در چند روز آینده شاهد اتمام این پروژه ها خواهیم بود.

رستمی خاطر نشان کرد: همچنین در راستای ایمن سازی و آشکار سازی این محورها در هفته آتی عملیات خط کشی جاده های منتهی به پایانه مرزی تمرچین به طول 44 کیلومتر آغاز شده و در سه نقطه مستعد حادثه در محور مهاباد – ارومیه نیز اجرای شیار لرزاننده انجام گرفته است.

وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته حوزه راهداری در این شهرستان گفت: بیش از 80 کیلومتر از شانه محورهای مواصلاتی این شهرستان اصلاح و ایمن سازی شده است و در راستای ایجاد آگاهی برای کاربران جاده ای تعداد 56 مورد تابلو گذاری و بیش از 70 مورد تعمیر تابلوهای راهنمایی انجام گرفته است.

#روابط_عمومی_اداره_کل_راهداری_و_حمل_و_نقل_جاده_ای_استان_آذربایجان_غربی

💠to.ir

🛣 @rahbaranazarbayjangharbi