اهداف «دستورالعمل نظام نامه مدیریت دانشی دانشگاه آزاد» چیست؟

اهداف «دستورالعمل نظام‌نامه مدیریت دانشی دانشگاه آزاد» چیست؟

رییس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول با تبیین اهداف «دستورالعمل نظام نامه مدیریت دانشی دانشگاه آزاد اسلامی» عنوان کرد: بهره گیری از توان نیروی انسانی متخصص در اصلاح و بازآرایی رشته های تحصیلی درراستای افزایش هم پیوندی میان رشته ها و ظرفیت ها ازجمله این اهداف است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری دکتر نانو، نشست ویژه اعضای هییت علمی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول با حضور رییس دانشکده فنی و رییس دانشکده مهارت و کارآفرینی در سالن اجتماعات شهید اثانی عشری واحد دزفول برگزار شد.

رییس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول در بخش نخست این جلسه به تشریح و تبیین جزییات «دستورالعمل نظام نامه مدیریت دانشی دانشگاه آزاد اسلامی» و لزوم آگاهی و مشارکت اعضای هییت علمی در اجرای این آیین نامه پرداخت.

محمد بادروج با اشاره به اهداف «دستورالعمل نظام نامه مدیریت دانشی دانشگاه آزاد اسلامی» از جمله برنامه تحول و تعالی دانشگاه در زمینه بازآرایی ساختار نظام آموزشی با تاکید بر حوزه های دانشی میان رشته ای و ایجاد دانشکده های موضوعی، بهره گیری از توان نیروی انسانی متخصص در اصلاح و بازآرایی رشته های تحصیلی درراستای افزایش هم پیوندی میان رشته های تحصیلی و ظرفیت ها، توانمندسازی، شبکه سازی و تقویت هم افزایی اعضای هییت علمی، نخبگان و پژوهشگران در پاسخگویی به نیاز های ملی و محلی و حوزه دانش های مرجع مطالبی بیان کرد.

وی درباره نحوه تاسیس گروه های کشوری و دانشکده های جدید ذیل دانشکدگان مصوب معاونت های موضوعی سازمان مرکزی اطلاعاتی مطالبی عنوان کرد.

رییس دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول هم ضمن ارایه گزارشی درباره دوره های حرفه ای و مهارتی برگزار شده در سال جاری، با نگاه به لزوم ارتقای مهارت های کاربردی و ایجاد فرصت های شغلی برای دانشجویان دانشکده فنی به تشریح جزییات آیین نامه «طرح پویش کارورزی/کارآموزی» و اهمیت مشارکت مدیران گروه های آموزشی و اعضای هییت علمی در راهنمایی و هدایت دانشجویان دانشکده به شرکت در این طرح پرداخت.

نادر رستمی زاده همچنین جزییات مربوط به «رویداد صدرا» که با هدف ایجاد ارتباط و تعامل مستقیم میان صنعت، دانشگاه و اشتغال برگزار خواهد شد را به اطلاع اعضای هییت علمی دانشکده رساند.