پیام تسلیت امام جمعه و استاندار همدان به مناسبت شهادت رییس جمهور و هییت همراه

پیام تسلیت امام جمعه و استاندار همدان به مناسبت شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه

به گزارش خبرگزاری دکتر نانو استان همدان، حجت الاسلام حبیب الله شعبانی موثقی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان و علیرضا قاسمی فرزاد استاندار این استان در پی شهادت رییس جمهور اسلامی ایران و همراهانشان پیام مشترکی صادر کردند.

متن پیام تسلیت مشترک به شرح ذیل است.

بسم الله الرحمن الرحیم، انالله و اناالیه راجعون

خبر شهادت رییس جمهوری اسلامی ایران، سیدمحرومان حضرت آیت الله سیدابراهیم رییسی و همراهان ایشان در پی وقوع سانحه جان کاه سقوط بالگرد، قلب ملت ایران را مقارن با ولادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) در بهت و اندوه فرو برد و بدون شک این ضایعه، فقدانی بزرگ و داغی است که به آسانی تسلی نمی یابد.

رییس جمهور شهید در دهه اخیر در زمره خدوم ترین و ساده زیست ترین مسیولان کشور بودند و سال ها در جوار حرم امام هشتم به عنوان خادم الرضا (ع) خدمت رسانی کردند و همواره به عنوان یار وفادار و دیرین رهبری معظم انقلاب (مدظله العالی) گام برداشتند.

وقوع حادثه تلخ سقوط بالگرد حامل آیت الله رییسی، رییس جمهور محبوب و مردمی، آیت الله سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه، مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی و هییت همراه در حین سفر استانی نشان از مردمی بودن، خدمتگزاری و خدمت رسانی دولت مردمی و انقلابی ایران قوی در راستای سیاست های انقلاب اسلامی است.

مداومت و استقامت این سید جلیل القدر در پیگیری و تلاش برای حل مشکلات و شهادت در راه خدمت به مردم، مثال زدنی و الهام بخش همه مسیولان و متولیان کشور بوده است.

اینجانبان ضمن عرض تسلیت به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، خانواده ها و بازماندگان شهدای این واقعه و مردم شهیدپرور ایران اسلامی از خداوند رحمان علو درجات و محشورشدن با ایمه اطهار(ع) را مسیلت داریم.

به گزارش دکتر نانو از همدان، عصر امروز مراسم باشکوهی در میدان امام خمینی(ره) این شهر جهت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سقوط بالگرد، مخصوصا رییس محترم جمهور و دیگر یاران و همسفران ایشان برگزار شد.

لازم به ذکر است، در اکثر شهرها و روستاهای استان همدان نیز از صبح امروز مراسم و گردهمایی های باشکوه مردمی در گرامیداشت شهدای سانحه بالگرد ریاست جمهوری برپا بود.

46