هلال احمر یک جمعیت مورد اعتماد مردم است – خبرگزاری دکتر نانو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار دکتر نانو، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری چهارشنبه شب در دیدار مدیر عامل و معاونان جمعیت هلال احمر بوشهر با اشاره به تقدیر مقام معظم رهبری و همچنین شهید جمهور، شهید سید ابراهیم رییسی از تلاش های هلال احمر تصریح کرد: هلال احمر یک جمعیت بزرگ، پرتلاش و پای کار است و نعمتی که خداوند به پاس تلاش شما، شامل حال این نهاد کرده این است که در جامعه بسیار خوش نام و مورد اعتماد مردم هستید.

هلال احمر یک جمعیت مورد اعتماد مردم است

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره خدمات هلال احمر افزود: در بحرانی ترین شرایط زیستی اولین نفرات در میدان هلال احمر است، در مواقع خاص شما هلال احمری ها دستگیر مردم و یاری رسان آسیب دیدگان هستید این نعمت بسیار با ارزشی است.

وی ضمن اشاره به احادیث و روایات ایمه اطهار علیه السلام ابراز داشت: هرکسی کوچک ترین خدمتی به مردم داشته باشد، خداوند بزرگترتن خدمت و آثار و برکات را در مسیر دنیوی و اخروی او قرار خواهد داد.

وی با بیان حوزه فعالیت های ملی و بین المللی هلال احمر گفت: جمعیت هلال احمر در عرصه بین المللی هم حضور درخشانی دارد همچنان که در ایام مبارک حج، شاهد تلاش ها و خدمات آنان هستیم.

در ابتدای این دیدار مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گزارش مختصری از عملکرد این جمعیت طی یک سال گذشته ارایه کرد.

احسان ایزدپناه گفت: جمعیت هلال احمر می کوشد تا در مسیر خدمت رسانی همواره در راستای ماموریت های خود به رفع نیازها و دغدغه های مردم اقدام کند.