نقد و بررسی گوشی موبایل شیائومی مدل Xiaomi Redmi Note 12S دو سیم کارت ظرفیت 256 و رم 8 گیگابایت

نقد و بررسی

بررسی شیائومی ردمی نوت 12 اس

شرکت شیائومی را باید به عنوان یکی از قدرتمندترین شرکت های فعال در زمینه طراحی و ساخت انواع گوشی های هوشمند معرفی کرد که توانسته عملکرد منحصر به فرد خود را در تولید گوشی های هوشمند به نمایش بگذارد. این شرکت با تولید گوشی های هوشمند ارزان قیمت مجهز به مشخصات سخت افزاری قدرتمند، توانسته نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند و شرایط ایده آلی را برای کاربران ایجاد کند. یکی از بهترین گوشی های میان رده تولید شده توسط شیائومی را باید مدل ردمی نوت 12 اس معرفی کرد که طراحی زیبا و مشخصات فنی ایده آلی دارد که می تواند در نظر عموم تاثیر بسزایی داشته باشد. در این قسمت با شما هستیم تا گوشی هوشمند Redmi Note 12S را بررسی و امتیاز دهیم. با ما همراه باشید.

طراحی و کیفیت ساخت گوشی شیائومی ردمی نوت 12 اس

یکی از بهترین و مهم ترین ویژگی های گوشی هوشمند شیائومی ردمی نوت 12 اس، طراحی منحصر به فرد و جذاب آن است. شرکت شیائومی همواره توانسته گوشی های هوشمند خود را طراحی و تولید کند که هیچ تفاوت قیمتی ندارند تا عملکردی منحصر به فرد از خود به نمایش بگذارند و این شرایط را در Redmi Note 12S مشاهده خواهید کرد.

وزن گوشی هوشمند شیائومی ردمی نوت 12 اس 176 گرم است که نشان می دهد با یکی از سبک ترین گوشی های هوشمند شیائومی روبرو هستیم. همانطور که می دانید وزن کم گوشی برای کاربران یک امتیاز محسوب می شود زیرا می توانند گوشی هوشمند را برای مدت طولانی بدون احساس خستگی در دست بگیرند. هنگامی که به دنبال خرید یک گوشی هوشمند سبک وزن از برند شیائومی به عنوان یک گوشی مقرون به صرفه هستید، توصیه می کنیم شیائومی ردمی نوت 12 اس را به عنوان یکی از بهترین گزینه های موجود نگه دارید.

از سوی دیگر، اندازه دستگاه برای کاربرانی که می خواهند گوشی هوشمند اندرویدی کوچک تری داشته باشند، ایده آل خواهد بود. گوشی های اندرویدی جدیدی که در حال تولید هستند دارای صفحه نمایش بزرگ هستند و گروهی از کاربران علاقه ای به گوشی های موبایل سایز بزرگ ندارند. بدون شک شیائومی ردمی نوت 12 اس با اندازه ایده آل خود را می توان گزینه ای ایده آل و جذاب برای این دسته از خریداران دانست.

وقت آن است که به قسمت های مختلف دستگاه نگاه کنید تا وضعیت آن را ببینید و ارزیابی کنید. در واقع، گوشی هوشمند شیائومی ردمی نوت 12 اس دارای یک دکمه پاور در سمت راست است و دکمه های تنظیم صدا در بالا قرار دارند. می توانید از کلید پاور برای باز کردن قفل یا قفل مجدد گوشی خود استفاده کنید. از طرفی استفاده از کلیدهای ولوم برای افزایش یا کاهش صدا استفاده می شود. خوشبختانه این دکمه یکپارچه است و می توانید با فشار کمی به قسمت بالایی آن میزان صدا را افزایش دهید و با فشار کمی به پایین آن میزان صدا را کاهش دهید.

حال باید به سمت چپ گوشی هوشمند شیائومی ردمی نوت 12 اس نگاه کنید تا سینی سیم کارت را ببینید. قبل از هر چیز باید بدانید که گوشی شیائومی ردمی نوت 12 اس از دو سیم کارت و کارت حافظه microSD به صورت همزمان پشتیبانی می کند و این موضوع یکی از مهم ترین ویژگی های دستگاه به حساب می آید. وقتی به سمت چپ بدنه دستگاه نگاه می کنید، کارتریج بالای آن را مشاهده می کنید که با استفاده از سوزن مخصوص می توان آن را جدا کرد.

با حرکت به سمت طراحی شیائومی ردمی نوت 12 اس، وقت آن رسیده که به قسمت بالایی گوشی نگاه کنیم. در این قسمت محل قرارگیری اسپیکر و درگاه جک 3.5 میلی متری هدفون را مشاهده خواهید کرد. وجود جک 3.5 میلی متری هدفون به کاربران این امکان را می دهد که یک هندزفری کاملاً سیمی را به آن متصل کرده و از آن استفاده کنند. باید به این مورد نیز توجه ویژه ای داشته باشید چرا که اسپیکر بالای آن می تواند شرایطی را از نظر حجم و کیفیت صدا برای کاربران فراهم کند. به تازگی خبری از جک 3.5 میلی متری هدفون در گوشی های هوشمند جدید نیست و کاربران باید مستقیماً آن را به پورت Type C متصل کنند. گاهی اوقات این کار با تبدیل انجام می شود و گاهی اوقات هندزفری سیمی با پورت Type-C را می بینید.

اکنون برای مشاهده این بخش به پایین گوشی هوشمند نگاه کنید. در واقع گوشی هوشمند شیائومی ردمی نوت 12 اس به درگاه Type-C در پایین مجهز شده است که به شما امکان می دهد دستگاه را دوباره با سرعت بالا شارژ کنید. در کنار پورت Type-C اسپیکری را می بینید که می تواند صدای خوبی را ارائه کند و شرایط استثنایی را برای کاربران ایجاد کند.

در قسمت جلویی گوشی هوشمند شیائومی ردمی نوت 12 اس، صفحه نمایشی جذاب با حاشیه های بسیار کم را مشاهده خواهید کرد. همچنین این دستگاه طراحی ناچ در جلو ندارد و در مرکز قسمت بالایی که سنسور سلفی قرار گرفته است، یک سوراخ کوچک تعبیه شده است.

حال نگاهی به پشت گوشی هوشمند بیندازید تا شاهد طراحی زیبای دستگاه باشید. در این قسمت اندامی صاف و جذاب را مشاهده می کنید که می تواند شما را راضی کند. مهمتر از همه، ماژول دوربین در سمت چپ قسمت بالایی قرار دارد که مستطیل شکل است و سنسورهای دوربین را در خود جای داده است. محل قرارگیری سنسورها بسیار جذاب است و سنسور اصلی در بالا و سایر سنسورها به صورت عمودی در پایین قرار می گیرند. همچنین در سمت چپ قسمت پایین قاب پشتی عبارت Redmi درج شده است که نشان دهنده اصالت دستگاه است. اگر قصد خرید یکی از بهترین و قدرتمندترین گوشی های هوشمند تولید شده توسط شیائومی را دارید، بدون شک شیائومی ردمی نوت 12 اس می تواند یکی از بهترین و قدرتمندترین گزینه های موجود باشد.

صفحه نمایش شیائومی ردمی نوت 12 اس

یکی از مهم ترین ویژگی های یک گوشی هوشمند باید نمایشگر آن باشد و خوشبختانه گوشی شیائومی ردمی نوت 12 اس به لطف صفحه نمایش باکیفیت خود به یکی از بهترین مدل ها تبدیل شده است. شیائومی ردمی نوت 12 اس دارای صفحه نمایش 6.43 اینچی AMOLED در جلو با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل است. یکی از مهم ترین ویژگی های این گوشی هوشمند پشتیبانی دستگاه از نرخ رفرش 90 هرتز است که نشان می دهد محتوای مختلف به نرمی در مقابل چشمان کاربران جریان خواهد داشت.

از دیگر مزیت های این صفحه نمایش در گوشی هوشمند شیائومی ردمی نوت 12 اس می توان به ارائه حداکثر روشنایی 1000 نیت اشاره کرد که به شما امکان می دهد حتی در زیر نور مستقیم خورشید نیز محتوای صفحه را به خوبی مشاهده کنید. نسبت صفحه نمایش به بدنه دستگاه 84.5 درصد است که نشان می دهد دستگاه دارای حاشیه هایی در کناره ها است که مشکلی طبیعی است. خوشبختانه شرایط برای گوشی هوشمند شیائومی ردمی نوت 12 اس از نظر نمایشگر، ایده آل و منحصر به فرد است. به لطف این صفحه نمایش می توانید شاهد کیفیت بالای کار دستگاه باشید.

بلندگوی گوشی شیائومی ردمی نوت 12 اس

یکی دیگر از ویژگی های مهم گوشی هوشمند شیائومی ردمی نوت 12 اس، بلندگوی باکیفیت آن است. این اسپیکر قدرتمند می تواند علاوه بر حجم صدا، کیفیتی عالی نیز ارائه دهد. همانطور که می دانید ممکن است برخی از کاربران به کیفیت صدا اهمیت زیادی بدهند و شما به دنبال حجم صدا باشید. در هر دو مورد، باید بدانید که گوشی هوشمند شیائومی ردمی نوت 12 اس دارای بلندگوهای قدرتمندی است که نه تنها می تواند کیفیت صدای عالی را ارائه دهد، بلکه قدرت آن بی نظیر است.

نرم افزار و سنسورهای امنیتی شیائومی ردمی نوت 12 اس

از نظر نرم افزاری باید گفت که شیائومی دوران جالبی را تجربه می کند. در واقع این دستگاه به طور پیش فرض دارای رابط کاربری MIUI 14 است که مبتنی بر اندروید 13 است، اما یکی از مهم ترین ویژگی های شیائومی ردمی نوت 12 اس باید پشتیبانی از آخرین سیستم عامل شیائومی که HyperOS است باشد. همانطور که می دانید شیائومی از رابط کاربری MIUI فاصله گرفته است و در دستگاه های جدید شاهد Hyper UI خواهیم بود که نه تنها جذابیت بیشتری دارد بلکه وجود باگ های کمتر در آن می تواند شرایط ایده آلی را برای کاربران ایجاد کند. خوشبختانه Xiaomi Redmi Note 12S از سیستم عامل و رابط کاربری جدید شیائومی پشتیبانی می کند و این فایل به روز رسانی توسط این شرکت برای کاربران صاحب دستگاه ارسال شده است.

از نظر امنیت، وضعیت دستگاه باید ایده آل تعریف شود. از نظر امنیت می توان انتظار عملکرد فوق العاده ای از گوشی هوشمند شیائومی ردمی نوت 12 اس داشت. در واقع به لطف قابلیت های نرم افزاری مختلف، این تلفن همراه می تواند علاوه بر سیستم تشخیص چهره، قابلیت هایی مانند تنظیم رمز عبور، رمز عبور و الگو را در اختیار کاربران قرار دهد.

یکی دیگر از ویژگی های مهم این دستگاه حسگر اثر انگشت است. در واقع می توانید از کلید پاور به عنوان حسگر اثر انگشت استفاده کنید و از آن بهره ببرید. بهبود امنیت دستگاه یکی از ویژگی های مهمی است که باید در نظر گرفته شود و می توانید با انجام به روز رسانی های مختلف، امنیت دستگاه خود را در حالت پایدار نگه دارید. به طور کلی استفاده از حسگر اثر انگشت گوشی شیائومی ردمی نوت 12 اس را برای افزایش ضریب ایمنی دستگاه توصیه می کنیم و این موضوع می تواند بسیار مهم باشد. اگر قصد دارید یکی از بهترین تجربه ها را از نظر امنیت گوشی داشته باشید، توصیه می کنیم شیائومی ردمی نوت 12 اس را یکی از بهترین گزینه ها برای خرید در نظر بگیرید.

سخت افزار گوشی ردمی نوت 12 اس شیائومی

گوشی هوشمند شیائومی ردمی نوت 12 اس دارای سخت افزار قدرتمندی است که عملکرد منحصر به فرد آن می تواند تاثیر مستقیمی بر نظر کاربران داشته باشد. در واقع این دستگاه قدرت خود را از پردازنده هسته ای هلیو G96 مدیاتک می گیرد که به تراشه 12 نانومتری معروف است. همچنین باید از GPU Mali-G57 MC2 موجود در Xiaomi Redmi Note 12S برای اجرای دستورات گرافیکی مختلف استفاده کنید. در نظر داشته باشید که این دستگاه به عنوان یکی از قدرتمندترین گوشی های هوشمند اقتصادی تولید شده توسط شرکت چینی شیائومی شناخته می شود که عملکرد منحصر به فرد آن نظر کاربران را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

باید بدانید که شیائومی ردمی نوت 12 اس دارای گزینه های ذخیره سازی متفاوتی است و می توانید مدل 256 گیگابایتی با 8 گیگابایت رم خریداری کنید. از طرفی این گوشی هوشمند از کارت حافظه microSD پشتیبانی می کند که به شما این امکان را می دهد تا شاهد یکی از بهترین عملکردها باشید. اگر قصد دارید یکی از بهترین و قدرتمندترین گوشی های هوشمند تولید شده توسط شیائومی را به عنوان یک دستگاه مقرون به صرفه خریداری کنید، توصیه می کنیم ردمی نوت 12 اس را در نظر بگیرید.

دوربین شیائومی ردمی نوت 12 اس

در پشت گوشی هوشمند شیائومی ردمی نوت 12 اس، دوربین های قدرتمندی را مشاهده می کنید که می توانند عکس ها و فیلم هایی با کیفیت بسیار خوبی بگیرند. این دستگاه دارای یک دوربین سه گانه در پشت است که شامل سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی است. از طرفی در کنار سنسور اصلی ذکر شده، شاهد یک سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی خواهید بود که عملکردی بی نظیر ارائه می کند. یکی دیگر از ویژگی های مهم دستگاه سنسور سلفی آن است که 16 مگاپیکسل است و دیافراگم آن به گونه ای است که می تواند عکس ها و فیلم های با کیفیت خوبی بگیرد. اگر قصد خرید یکی دیگر از بهترین گوشی های ارزان قیمت شیائومی با مشخصات فنی و دوربین قدرتمند را دارید، بدون شک Redmi Note 12S می تواند یکی از بهترین و با ارزش ترین مدل های موجود برای شما باشد.

باتری شیائومی ردمی نوت 12 اس

یکی دیگر از بخش های مهم گوشی هوشمند باتری قدرتمند آن است. شیائومی ردمی نوت 12 اس دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که می تواند گوشی را برای مدت طولانی شارژ نگه دارد. علاوه بر این، این دستگاه از فناوری شارژ سریع 33 واتی نیز پشتیبانی می کند که تاثیر زیادی در سرعت شارژ مجدد باتری دستگاه خواهد داشت. یکی از مهم ترین ویژگی های این دستگاه از انواع مدل های شیائومی را باید آداپتور و کابل شارژ داخل جعبه دانست. اگر به قدرت باتری شیائومی ردمی نوت 12 اس به عنوان آخرین ویژگی دستگاه شک دارید، باید اعتراف کنیم که می تواند یکی از بهترین شاخص ها را ارائه دهد.

حرف آخر

شیائومی ردمی نوت 12 اس را باید به عنوان یکی از بهترین و قدرتمندترین گوشی‌های هوشمند شیائومی معرفی کرد که ویژگی‌های منحصربه‌فردی را به نمایش می‌گذارد. اگر قصد خرید این دستگاه را به عنوان یکی از گزینه های اصلی خود دارید، باید بدانید که عملکرد آن بی نظیر است و می تواند رضایت کاربران را جلب کند. شما می توانید شیائومی ردمی نوت 12 اس را به عنوان یکی از گزینه های اصلی از فروشگاه دیجی لند به صورت مستقیم و با بهترین قیمت با گارانتی معتبر خریداری کنید.