نقد و بررسی گوشی موبایل شیائومی مدل Poco M6 Pro دو سیمکارت با ظرفیت 512 گیگابایت و رم 12 گیگابایت

نقد و بررسی

بررسی گوشی پوکو شیائومی M6 Pro

شرکت شیائومی در سری های مختلف محصولات مختلفی دارد که سری گوشی های پوکو یکی از آنهاست. بدون شک باید شیائومی را یکی از موفق ترین شرکت هایی دانست که توانسته با تولید گوشی های ارزان قیمت اما موثر بهترین شرایط را برای کاربران در زمینه های مختلف فراهم کند. هنگامی که قصد خرید یک گوشی هوشمند جدید را دارید، بدون شک ابتدا به دنبال مدل هایی خواهید بود که با پرداخت هزینه کمتر بتوانید از آنها بیشتر استفاده کنید، در این بین برند شیائومی می تواند بهترین عملکرد را از خود نشان دهد. یکی از بهترین گوشی های هوشمند شیائومی باید مدل پوکو باشد M6 Pro بدانید که با مشخصات فنی ایده آل و ظاهری جذاب به یکی از پرفروش ترین محصولات این شرکت تبدیل شده است. در این قسمت به مشخصات فنی و قابلیت های گوشی شیائومی پوکو می پردازیم M6 پرو داشتن با ما بمان.

طراحی و کیفیت ساخت گوشی شیائومی پوکو M6 Pro

یکی از ویژگی های مهم و ارزشمند شیائومی پوکو ام 6 پرو را باید طراحی منحصر به فرد دستگاه نامید. این دستگاه قابلیت های فنی زیادی دارد اما از مشخصات و ظاهر آن نیز نباید غافل شد. اولین چیزی که برای کاربران و خریداران در هنگام خرید گوشی موبایل حائز اهمیت است، ظاهر زیبای گوشی هوشمند است و در نهایت باید به مشخصات فنی دستگاه اشاره کرد. بنابراین اگر تیم طراحی شرکت های سازنده به ظاهر گوشی هوشمند توجهی نکنند، می توان گفت که به ارقام فروش قابل قبولی دست پیدا نخواهند کرد. اگر قصد خرید یکی از بهترین و با ارزش ترین گوشی های هوشمند تولید شده توسط شیائومی را دارید، باید بدانید که مدل M6 پرو می تواند گزینه موثری باشد. در زیر نگاهی دقیق به قسمت های مختلف این دستگاه خواهیم داشت تا بهتر از ظاهر آن مطلع شوید.

هنگامی که تلفن همراه شیائومی پوکو M6 Pro آن را در دستان خود نگه دارید، یک صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت خواهید دید. در گوشی مورد نظر از طراحی ناچ یا حاشیه صفحه نمایش خبری نیست چرا که در گوشی های هوشمند ارزان قیمت و ارزان قیمت شاهد چنین طراحی خواهید بود. می توانید یک سوراخ کوچک در مرکز بالای صفحه نمایش که سنسور سلفی در آن قرار دارد مشاهده کنید. از طرفی این دستگاه می تواند برای مشاهده فیلم و تصاویر در جلو با صفحه نمایش بزرگ بدون حاشیه موثر باشد. از نمایشگر می توان انتظار بهترین عملکرد را داشت و از طرفی باید بدانید که وضوح بالای آن می تواند بسیاری از کاربران را راضی کند.

حالا به سمت راست گوشی هوشمند شیائومی پوکو ام 6 پرو نگاه کنید تا طراحی جذابی را روی آن ببینید. در سمت راست بدنه گوشی، کلید پاور و کلیدهای تنظیم صدا را مشاهده خواهید کرد. البته طراحی کلیدها به گونه ای است که یکپارچه به نظر می رسد. برای صدور فرمان کاهش صدا، باید انتهای پایینی کلیدهای ولوم را فشار دهید، از سوی دیگر، انتهای بالایی را فشار دهید تا صدا افزایش یابد. در هر صورت با انجام وظایف ذکر شده می توانید شاهد بهترین عملکرد در زمینه انجام سفارش باشید. به غیر از دکمه های تنظیم صدا و پاور، هیچ قسمت دیگری روی بدنه سمت راست وجود ندارد. شما با اندامی صاف روبرو هستید که می تواند زیبایی خود را نشان دهد.

پس از نگاهی به سمت راست گوشی شیائومی پوکو ام 6 پرو، نوبت به نگاهی به سمت چپ گوشی می رسد. شیار سیم کارت را در سمت چپ بالای گوشی خواهید دید. وجود سوراخ کوچک روی آن نشان می دهد که با قرار دادن سوزن مخصوص روی دستگاه می توانید سینی سیم کارت را جدا کنید. در این صورت می توانید فیلر را جدا کرده و از آن برای قرار دادن سیم کارت خود استفاده کنید. بد نیست بدانید که این دستگاه از کارت حافظه microSD پشتیبانی می کند که خبر خوبی است زیرا کاربران در صورت اتمام فضای ذخیره سازی می توانند کارت حافظه خریداری کنند. البته باید بدانید که این مجله با سیم کارت و کارت حافظه microSD مشترک است. در واقع اگر تصمیم به استفاده از کارت حافظه microSD دارید، تنها باید از یک سیم کارت استفاده کنید و اگر تصمیم به استفاده همزمان از دو سیم کارت دارید، می توانید یک کارت حافظه microSD را داخل آن قرار دهید. این یک مجله نخواهد بود.

هنگامی که به پایین گوشی هوشمند شیائومی پوکو M6 پرو نگاه می کنید، درگاه Type-C را در قسمت مرکزی مشاهده خواهید کرد که امکان شارژ سریع گوشی را فراهم می کند. از طرفی باید به اسپیکر دستگاه اشاره کرد که در کنار پورت Type-C قرار گرفته است. یکی دیگر از مزیت های مهم گوشی هوشمند شیائومی پوکو ام 6 پرو، مجهز بودن آن به جک 3.5 میلی متری هدفون است. قرار گرفتن جک هدفون را در بالای دستگاه مشاهده خواهید کرد و این نشان می دهد که کاربران در صورت تمایل می توانند از هندزفری سیمی یا سیمی استفاده کنند. AUX به دستگاه وصل شوید. در کنار جک 3.5 میلی متری هدفون در گوشی هوشمند شیائومی پوکو M6 پرو، محل قرارگیری اسپیکر را مشاهده خواهید کرد. این قسمت از طراحی گوشی را باید ستود چرا که زیبایی منحصر به فرد آن در نگاه اول می تواند توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند، اما در پشت گوشی شیائومی پوکو M6 پرو چه می گذرد؟

ما گوشی را ورق زدیم و باید بگوییم که شباهت آن به طراحی شیائومی ردمی نوت 13 پرو ممکن است جلب توجه کند. وجود سنسورهای بزرگ باعث می شود دستگاه در هنگام قرارگیری روی سطح صاف سر بخورد اما اگر بتوانید از قاب مخصوص استفاده کنید دیگر مشکلی پیش نخواهد آمد. در واقع قاب فقط این مشکل را حل کرده و سنسورها را به قسمت های دیگر متصل می کند.

وقتی به پشت گوشی هوشمند شیائومی پوکو M6 پرو نگاه کنید، دوربین های بزرگی را مشاهده خواهید کرد. دو سنسور دوربین بزرگ که به صورت عمودی در کنار هم قرار گرفته اند و در سمت دیگر یک سنسور در سمت راست بالای سنسور بزرگ قرار گرفته است. نحوه قرارگیری و قرارگیری سنسورها با فلاش LED که در پایین سنسور سوم قابل مشاهده است بسیار جذاب است. همچنین در سمت راست بالای نام برند POCO برای نشان دادن اصالت کالا قرار داده شده است. از سوی دیگر، در سمت راست پایین نام برند، عبارت 64 MPOS خواهید دید که ما یک سنسور 64 مگاپیکسلی در دستگاه داریم.

وجود دو سنسور بزرگ در پشت با قرارگیری مطلوب تاثیر زیادی در زیبایی دستگاه دارد و این خبر خوبی برای کاربران است. یکی از ویژگی های مهم این گوشی هوشمند بدنه جذاب آن است. هنگامی که گوشی هوشمند شیائومی پوکو M6 پرو را در دستان خود می گیرید، احساس راحتی خواهید کرد و وزن عالی دستگاه می تواند به شما این حس را بدهد که یکی از بهترین گوشی های میان رده ساخته شده را در دست دارید.

اگر قصد خرید یکی از بهترین و جذاب ترین گوشی های هوشمند تولید شده توسط شیائومی را دارید، توصیه می کنیم پوکو M6 پرو را در نظر بگیرید. این دستگاه از طراحی و زیبایی بسیار جذابی برخوردار است که تاثیر زیادی در نظر کاربران خواهد داشت. در ادامه با معرفی و بررسی سایر قسمت های گوشی همراه شما هستیم.

نتیجه گیری نهایی

یکی دیگر از بهترین گوشی های هوشمند تولید شده توسط شیائومی را باید Poco M6 Pro معرفی کرد. این دستگاه طراحی منحصر به فردی دارد و ظاهر زیبای آن می تواند رضایت کاربران را جلب کند. اگر قصد خرید شیائومی پوکو ام 6 پرو را دارید باید بدانید که انجام این کار از فروشگاه دیجی لند به صورت نقدی یا تحویلی و در کمترین زمان ممکن است.