نقد و بررسی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S24 5G ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت ویتنام

نقد و بررسی

بررسی Samsung Galaxy S24

سامسونگ موفق شده است سری گوشی های پرچمدار خود را معرفی کند و هر کدام از این دستگاه ها ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. یکی از انواع مدل ها را باید معرفی کرد مدل پرچمدار آن یعنی گلکسی اس 24 که دارای امکانات ایده آل و مشخصات فنی فراوانی است که می تواند در یک نگاه نظر کاربران را به خود جلب کند. اگر قصد خرید گوشی هوشمند Samsung Galaxy S24 را دارید بهتر است ابتدا با ویژگی ها و مشخصات آن آشنا شوید. در این مقاله با بررسی گلکسی اس 24 همراه شما خواهیم بود تا با پرچمدار جدید غول فناوری کره جنوبی آشنا شوید؛ با ما همراه باشید.

طراحی و کیفیت ساخت گوشی سامسونگ گلکسی اس 24

یکی از مهم ترین قطعاتی که در تولید گوشی تاثیر زیادی دارد بدون شک قسمت طراحی آن است و باید به این موضوع توجه کنید. گوشی های هوشمند سامسونگ به خصوص مدل پرچمدار جدید در این زمینه عملکرد بی نقصی دارند و به راحتی می توانند رضایت کاربران را جلب کنند. قبل از هر چیز باید بدانید که این دستگاه برای کاربرانی که علاقه مند به گوشی های هوشمند سایز کوچک هستند مناسب است. وزن این دستگاه 167 گرم است و کاربران باید بدانند که به لطف همین وزن کم یکی از سبک ترین گوشی های هوشمند ساخت سامسونگ را در اختیار دارند.

فریم آلومینیومی گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی اس 24 را می توان یکی از بهترین و مهم ترین مزیت های دستگاه دانست. این گوشی دارای گواهی IP68 است و به خوبی نشان می دهد که توانایی مقاومت در برابر آب و گرد و غبار را دارد.

وقتی به جلوی گلکسی اس 24 نگاه می کنید یک صفحه نمایش بزرگ با انحناهایی در گوشه های بدنه دستگاه خواهید دید. این منحنی بدنه جذابیت دستگاه را افزایش می دهد و می تواند تاثیر زیادی بر رابط کاربری و حسی که به کاربران بدهد. هیچ حاشیه ای وجود ندارد و بیشتر قسمت جلویی گوشی توسط صفحه نمایش پوشانده شده است. توجه داشته باشید که یک سوراخ دایره ای در مرکز بالای صفحه نمایش وجود دارد که سنسور سلفی در آن قرار دارد. اندازه این سوراخ به گونه ای است که باعث ایجاد مزاحمت برای کاربران نخواهد شد.

در سمت راست گوشی گلکسی اس 24 یک دکمه پاور وجود دارد که برای روشن و خاموش کردن دستگاه استفاده می شود اما در بالای آن دکمه های تنظیم صدا را می بینید که با استفاده از هر یک از آنها و وارد کردن فشار کمی شما می تواند صدا را کم یا زیاد کند

پشت دستگاه را باید یکی از بهترین قطعات آن نامید زیرا بدنه ای صاف و جذاب دارد. این سطح صاف وقتی گوشی را در دست می گیرید می تواند حس خوبی به شما بدهد. از دیگر مزیت های گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی اس 24 می توان به وجود سه سنسور در پشت آن اشاره کرد که به صورت عمودی قرار گرفته اند و در سمت راست سنسورها فلاش LED وجود دارد. اگر طراحی گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی اس 24 برای شما مهم است باید بگوییم که شاهد یکی از بهترین طراحی ها و کیفیت ساخت بالا در گوشی هوشمند مورد نظر خواهید بود که می تواند بسیاری از کاربران را راضی کند.

صفحه نمایش گوشی سامسونگ گلکسی اس 24

سامسونگ گلکسی اس 24 به صفحه نمایش 6.21 اینچی دینامیک LTPO AMOLED 2x مجهز است و با در دست گرفتن آن می توانید وضوح بسیار خوبی را تجربه کنید. از طرفی صفحه نمایش گلکسی اس 24 از نرخ رفرش 120 هرتز در کنار HDR10+ پشتیبانی می کند و می توان گفت یکی از بهترین عملکردها را شاهد خواهیم بود. حداکثر نور ارائه شده توسط این دستگاه برابر با 2600 نیت است که نشان می دهد دستگاه حتی در زیر نور مستقیم خورشید نیز می تواند شفافیت بسیار خوبی از خود نشان دهد و این خبر خوبی است. کاربران می توانند تجربه ای عالی با این دستگاه داشته باشند.

از طرفی گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی اس 24 دارای محافظ Corning Gorilla Glass Victus 2 است که می تواند مقاومت دستگاه را در برابر خراش های احتمالی به میزان قابل توجهی افزایش دهد. باید به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشید. داشتن چنین محافظ هایی با کیفیت و قدرتمند می تواند شرایط را برای کاربر هموارتر کند. به طور کلی باید گفت که این دستگاه یکی از بهترین مدل هایی است که برای نمایش و کیفیت بالای آن می توان به آن اعتماد کرد.

بلندگوی سامسونگ گلکسی اس 24

اگر کیفیت صدا در یک گوشی پرچمدار در کنار صدای بالا برای شما مهم است گلکسی اس 24 می تواند رضایت کاربران را جلب کند و این موضوع می تواند بسیار مهم باشد. اگر علاقه مند به گوش دادن به موسیقی با اسپیکر گلکسی اس 24 هستید باید بدانید که این دستگاه قابلیت های بسیار خوبی در این زمینه دارد. این گوشی هوشمند به یکی از قوی ترین اسپیکرهای موجود مجهز شده است که علاوه بر کیفیت صدا صدای خوبی را نیز ارائه خواهد کرد. بنابراین لازم نیست نگران عملکرد اسپیکر گلکسی اس 24 باشید.

نرم افزار و سنسورهای محافظ گوشی سامسونگ گلکسی اس 24

گوشی های هوشمند سامسونگ مجهز به رابط کاربری انحصاری One UI مبتنی بر اندروید 14 هستند. برای کار با گوشی های اندرویدی می توانید از جدیدترین ویژگی ها و نرم افزارهای ارائه شده توسط گوگل بهره ببرید. همانطور که می دانید نرم افزار و امکانات پیرامون آن می تواند برای کاربران وسوسه انگیز و مهم باشد. خوشبختانه گوشی های پرچمدار سامسونگ برای مدت طولانی توسط این شرکت پشتیبانی خواهند شد و نگران عملکرد آنها نباشید.

گوشی هوشمند گلکسی اس 24 سامسونگ مجهز به حسگر اثر انگشت اولتراسونیک زیر نمایشگر است که می تواند شناسایی اثر انگشت را با سرعت بسیار بالایی انجام دهد. توجه داشته باشید که این دستگاه به لطف عملکردهای نرم افزاری می تواند به همراه سیستم تشخیص چهره تعیین الگو رمز و رمز عبور را ارائه دهد که تاثیر بسزایی در افزایش ضریب ایمنی گوشی هوشمند خواهد داشت. می توانید یک حساب اختصاصی برای ویژگی های امنیتی و ایمنی گوشی باز کنید.

سخت افزار گوشی سامسونگ گلکسی اس 24

سامسونگ گلکسی اس 24 مجهز به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 3 هسته ای است که به پردازنده تراشه ای 4 نانومتری معروف است و از طرفی باید بدانید که این دستگاه دارای تراشه اگزینوس 2400 است که به صورت پردازنده 4 نانومتری عرضه می شود. اگر گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی اس 24 دارای پردازنده قدرتمند کوالکام باشد شاهد پردازنده گرافیکی Adreno 750 خواهیم بود در حالی که در صورت نصب پردازنده Exynos شاهد پردازنده گرافیکی Xclipse 940 خواهیم بود و این را باید یکی از نکات ویژه گوشی دانست.

شما می توانید این دستگاه را با 256 گیگابایت حافظه داخلی خریداری کنید. توجه داشته باشید که حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی می تواند برای ذخیره حجم قابل توجهی از اطلاعات کافی و مناسب باشد. باید بدانید که حافظه 512 گیگابایتی در گلکسی اس 24 سامسونگ از نوع UFS 4.0 است و می تواند انتقال اطلاعات سریع تری را ارائه دهد.

دوربین گوشی سامسونگ گلکسی اس 24

گوشی هوشمند گلکسی اس 24 دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 است و می توان گفت به لطف آن تصویر در بهترین حالت قرار دارد. در کنار سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابری را مشاهده خواهید کرد و این پایان ماجرا نیست زیرا می توانید از سنسور 12 مگاپیکسلی اولترا واید نیز لذت ببرید. تمامی سنسورهای ذکر شده می توانند بهترین عملکرد را در زمینه تصویربرداری و فیلمبرداری از خود نشان دهند و این خبر خوبی برای کاربران است. در قسمت جلویی گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی اس 24 شاهد یک سنسور 12 مگاپیکسلی سلفی هستیم. خوشبختانه وجود این سنسور سلفی باعث شده است که کیفیت تصاویر و فیلم برداری بهترین باشد.

باتری گلکسی اس 24 سامسونگ

این دستگاه دارای باتری قدرتمند 4000 میلی آمپر ساعتی است که می تواند دوام و عمر طولانی را ارائه دهد. همچنین این گوشی مجهز به فناوری کابل شارژ سریع 25 واتی است که می توانید در مدت زمان کوتاهی آن را شارژ کنید. همچنین باید بدانید که این دستگاه از شارژ بی سیم سریع 15 واتی در کنار شارژ معکوس 4.5 واتی پشتیبانی می کند. اگر قصد خرید یکی از بهترین گوشی های هوشمند با ابعاد کوچک و باتری قدرتمند را دارید بدون شک گلکسی اس 24 یکی از بهترین گزینه های موجود خواهد بود.

حرف آخر

سامسونگ گلکسی اس 24 را باید به عنوان یکی از بهترین و قدرتمندترین گوشی های هوشمند سامسونگ از سری پرچمداران جدید معرفی کرد که از قابلیت های بسیار خوبی برخوردار است. این دستگاه می تواند قدرت بالایی از خود نشان دهد و این خبر خوبی برای کاربران است. مدل 256 گیگابایتی را می توانید با بهترین قیمت از فروشگاه دیجی لند خریداری و استفاده کنید.