نقد و بررسی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A05s ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

نقد و بررسی

بررسی سامسونگ گلکسی A05s

یکی از شرکت هایی که با تولید گوشی های هوشمند ارزان قیمت توانسته شرایط ایده آلی را برای مصرف کنندگان ایجاد کند سامسونگ نام دارد که به عنوان یکی از شرکت های مطرح در این زمینه شناخته می شود. سامسونگ به لطف دانش و فناوری بالای خود توانسته دستگاه هایی تولید کند که هر کدام از قابلیت های فوق العاده ای برخوردارند. به عنوان مثال این شرکت اخیرا موفق به تولید و عرضه گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A05s شده است که شرایط ایده آلی را برای کاربرانی با ویژگی ها و قابلیت های فنی متفاوت فراهم کرده است. اگر می خواهید درباره سامسونگ گلکسی A05s بیشتر بدانید، توصیه می کنیم در این بخش با ما همراه باشید تا مشخصات فنی و قابلیت های گلکسی A05s را به طور کامل بررسی کنیم.

طراحی و کیفیت ساخت گوشی سامسونگ گلکسی A05s

یکی از بهترین و قدرتمندترین گوشی های ارزان قیمت سامسونگ که اخیرا معرفی شده و به عنوان یک گوشی مقرون به صرفه در بازارهای جهانی به موفقیت بزرگی دست یافته است سامسونگ گلکسی A05s نام دارد. این گوشی هوشمند سامسونگ طراحی جذاب و منحصر به فردی دارد که می تواند نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. وقتی به قسمت جلویی دستگاه نگاه می کنید، یک صفحه نمایش بزرگ با حاشیه های بسیار کمی خواهید دید. توجه داشته باشید که در طراحی این دستگاه و روی صفحه نمایش آن شاهد بریدگی هستیم که طبق معمول سنسور سلفی در مرکز آن قرار گرفته است. ممکن است بسیاری از کاربران نسبت به وجود طراحی ناچ واکنش منفی نشان دهند، اما باید بدانید که این نوع طراحی یکی از محبوب ترین طراحی هایی است که در گوشی های هوشمند ارزان قیمت دیده می شود.

یکی از مهم ترین ویژگی های سامسونگ گلکسی A05s وزن ایده آل دستگاه است. شما به خوبی می دانید که وزن زیاد می تواند باعث نارضایتی کاربران در استفاده طولانی مدت از دستگاه شود. بنابراین باید بدانید که وزن 194 گرمی دستگاه می تواند شرایط ایده آل و خوبی را برای کاربران ایجاد کند. به لطف وزن سبک دستگاه می توانید برای مدت طولانی از آن استفاده کنید و شرایط ایده آلی را تجربه کنید. قاب پلاستیکی و بدنه سامسونگ گلکسی A05s زیبایی خوبی دارد و این مشکل بسیار ارزشمند است.

وقتی به سمت راست دستگاه نگاه می کنید، دکمه پاور و دکمه های تنظیم صدا در بالای آن دیده می شود. می توانید از کلید پاور برای باز کردن قفل و از کلیدهای ولوم برای افزایش یا کاهش صدا استفاده کنید. همانطور که می دانید عملکرد دکمه پاور با حسگر اثر انگشت یکپارچه شده است و در قسمتی دیگر به آن خواهیم پرداخت. در پایین گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A05s، درگاه نوع C را مشاهده می کنید که می توان از آن برای شارژ مجدد دستگاه استفاده کرد. این دستگاه دارای شرایط ایده آل و بسیار خوبی است که می تواند تاثیر زیادی بر روی چشم کاربران بگذارد. از سوی دیگر، وقتی به سمت چپ دستگاه نگاه می کنید، یک سینی سیم کارت را می بینید که برای استفاده همزمان از دو سیم کارت به همراه کارت حافظه microSD قابل جدا شدن است.

در قسمت پشتی نیز طراحی مشابه سایر دستگاه های تولید شده توسط سامسونگ است و این مشکل می تواند بسیار ارزشمند باشد. در واقع این گوشی هوشمند دارای بدنه ای جذاب و قاب خاصی است که در سمت چپ آن سه سنسور به صورت عمودی قرار گرفته اند. جالب است بدانید که در سمت راست سنسورها شاهد قرارگیری فلاش LED هستیم که می تواند نور محیطی لازم را برای تصاویر فراهم کند. از طرفی این گوشی هوشمند بسیار جذاب است و در صورت تمایل می توانید آن را خریداری کرده و از آن استفاده کنید. اگر هنوز در مورد خرید خود تصمیمی نگرفته اید، در ادامه به بررسی دقیق و ارزیابی سایر قسمت های دستگاه می پردازیم تا بهترین نتیجه را به دست آوریم.

صفحه نمایش گوشی سامسونگ گلکسی A05s

از مهمترین ویژگی های این دستگاه باید به داشتن نمایشگر جذاب اشاره کرد که می تواند رضایت کاربران را جلب کند. شما به صفحه نمایش 6.7 اینچی PLS LCD در Samsung Galaxy A05s دسترسی دارید. اندازه صفحه نمایش بزرگ دستگاه به شما این امکان را می دهد که محتوای مختلف را به خوبی مشاهده کنید و تجربه خوبی از گوشی هوشمند داشته باشید. از سوی دیگر، سامسونگ گلکسی A05S از نرخ رفرش 90 هرتز پشتیبانی می کند که یک امتیاز بزرگ برای کاربران است.

یکی از ویژگی های مهم گلکسی A05s سامسونگ باید نسبت صفحه نمایش به بدنه باشد که برابر با 82.9 درصد است و نشان از حاشیه بودن دستگاه دارد. البته حاشیه دستگاه زیاد نیست و باید به این موضوع توجه کنید چون بیشتر فضای جلو با صفحه نمایش است. بد نیست بدانید رزولوشن دستگاه 1080×2400 پیکسل است و این مشکل را می توان نقطه قابل قبولی دانست. خوشبختانه شرایط نمایش در گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A05s قابل قبول است و می توانید یک دستگاه قدرتمند را انتخاب و خریداری کنید. در این دستگاه باکیفیت می توانید تصاویر و محتوای ویدیویی متنوعی را تماشا کنید که خبر خوبی برای کاربران است.

بلندگوی سامسونگ گلکسی A05s

یکی از مهم ترین قسمت های هر گوشی هوشمند بلندگوی آن است. این دستگاه اسپیکرهای قدرتمندی دارد و می تواند رضایت کاربران را جلب کند. گاهی ممکن است کاربران به دنبال کیفیت صدا باشند و گاهی اوقات صدا برای کاربران مهم است. باید به این نکته توجه ویژه داشته باشید که اسپیکرهای این دستگاه قدرت بسیار خوبی دارند و از طرفی کیفیت صدای ایده آل آنها رضایت کاربران را جلب می کند. اگر قدرت بالای اسپیکر گلکسی A05S برای شما مهم است، باید بدانید که این دستگاه از کیفیت بالایی برخوردار است و می توان آن را یکی از بهترین گزینه های خرید به حساب آورد.

نرم افزار و سنسورهای امنیتی Samsung Galaxy A05s

خوشبختانه گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A05s به اندروید 13 مجهز شده و می توانید از جدیدترین امکانات نرم افزاری ارائه شده توسط سیستم عامل گوگل استفاده کنید. وجود سیستم عامل اندروید در دستگاه به کاربران این امکان را می دهد که در هنگام صدور دستورات مختلف شرایط ایده آلی را تجربه کنند. اگر قصد استفاده از جدیدترین امکانات نرم افزاری موجود در گوشی های هوشمند اندرویدی را دارید، باید بدانید که Samsung Galaxy A05S یکی از بهترین گزینه های موجود است.

از طرفی امنیت را باید یکی از موارد مهمی دانست که می تواند به طور مستقیم بر عملکرد دستگاه و فروش آن تأثیر بگذارد. این دستگاه علاوه بر قابلیت های نرم افزاری ایده آل مانند رمز عبور، الگو یا سیستم مبتنی بر تشخیص چهره، امکان استفاده از حسگر اثر انگشت را برای افزایش ضریب ایمنی در اختیار کاربران قرار می دهد. در واقع می توانید از حسگر اثرانگشت گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A05s با سرعت بالایی در تشخیص اثر انگشت استفاده کنید و شرایط ایده آلی را در این زمینه تجربه کنید. سپس وارد قسمت سخت افزار می شویم و می توانید با قابلیت های آن آشنا شوید.

سخت افزار گوشی سامسونگ گلکسی A05s

خوشبختانه وجود یک پردازنده قدرتمند در گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A05S باعث شده تا شاهد یکی از قدرتمندترین گوشی های هوشمندی باشیم که می تواند عملکرد درخشانی از خود به نمایش بگذارد. این دستگاه با داشتن پردازنده هسته ای کوالکام اسنپدراگون 680 از مدل 4G ممکن است حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد. از طرفی این دستگاه به لطف پردازنده پایه تراشه 6 نانومتری خود سرعت ایده آل و قابل قبولی را ارائه خواهد کرد. می توانید از سرعت این پردازنده برای اجرای دستورات مختلف استفاده کنید. از طرفی نباید پردازنده گرافیکی Adreno 610 را نادیده گرفت که می تواند شرایط ایده آل و خوبی را برای کاربران ایجاد کند. ترکیب این پردازنده اصلی با پردازنده گرافیکی می تواند نوید قدرت بالای دستگاه را در زمینه اجرای دستورات مختلف بدهد. باید به این نکته توجه ویژه داشته باشید که این پردازنده گرافیکی در بسیاری از گوشی های هوشمند میان رده قرار گرفته و توانسته عملکرد ایده آلی را از خود نشان دهد.

خوشبختانه این دستگاه از کارت حافظه جانبی microSD پشتیبانی می کند و در صورت نیاز به فضای ذخیره سازی بیشتر می توانید کارت حافظه microSD را خریداری کرده و از آن استفاده کنید. همچنین باید در نظر داشته باشید که دستگاه را می توان با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی خریداری و استفاده کرد. اگر قدرت سخت افزاری برای شما مهم است، باید بدانید که Galaxy A05S را می توان یکی از بهترین گزینه های موجود دانست.

دوربین گوشی سامسونگ گلکسی A05s

باید به این نکته توجه ویژه ای داشته باشید که گوشی های هوشمند سامسونگ حتی اگر مقرون به صرفه باشند دارای سنسورهای قدرتمندی در پشت هستند. در سامسونگ گلکسی A05s، به سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 دسترسی خواهید داشت. از طرفی این دستگاه به سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی مجهز شده و به لطف دیافراگم f/2.4 به حسگر عمق 2 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 می تواند شرایط ایده آلی را برای فیلم برداری و عکس برداری فراهم کند.

از طرفی باید بدانید که جلوی این دستگاه دارای سنسور 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 است که می تواند قدرت تصویربرداری خوبی را به نمایش بگذارد. اگر ضبط تصویر و فیلم با کیفیت بالا برای شما مهم است، توصیه می کنیم Samsung Galaxy A05s را به عنوان یکی از گزینه های اصلی خرید در نظر بگیرید.

باتری گوشی سامسونگ گلکسی A05s

وجود باتری های قدرتمند را باید به عنوان مهم ترین ویژگی گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A05S معرفی کرد. باید به باتری قدرتمند دستگاه توجه کنید و این خبر خوبی برای کاربران است. Samsung Galaxy A05s از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تغذیه می کند و یکی از ویژگی های مهم آن باید پشتیبانی از فناوری شارژ سریع سیمی 25 واتی باشد. به لطف این باتری قدرتمند می توانید شرایط کاری خوب و شارژدهی طولانی مدت دستگاه را تجربه کنید. اگر قصد خرید یکی از قدرتمندترین گوشی های هوشمند میان رده را دارید، بدون شک گلکسی A05s را می توان به عنوان یک گزینه ایده آل در نظر گرفت.

نتیجه گیری نهایی

خوشبختانه دستگاه های زیادی توسط سامسونگ طراحی و تولید می شوند که هر کدام قابلیت های منحصر به فرد خود را دارند. گلکسی A05s را باید به عنوان یکی از گوشی های میان رده جدید تولید شده توسط سامسونگ معرفی کرد. این دستگاه علاوه بر طراحی زیبا و منحصر به فرد خود، مشخصات فنی قدرتمندی را ارائه می دهد و این خبر خوبی برای کاربران است. در این مقاله سعی شده است به بررسی و ارزیابی کامل گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A05s بپردازیم. شما می توانید این دستگاه را با بهترین قیمت و با معتبرترین گارانتی در اسرع وقت از فروشگاه دیجی لند خریداری نمایید.