نقد و بررسی گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 Not Active ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت CH/A

نقد و بررسی کارشناسان

بررسی آیفون 13 اپل

بدون شک اپل را باید به عنوان یکی از بهترین شرکت های فعال در زمینه طراحی و ساخت گوشی های هوشمند و سایر دستگاه های دیجیتال معرفی کرد. گوشی های هوشمند تولید شده توسط اپل با برند آیفون دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند و می توانند رضایت بسیاری از کاربران را جلب کنند. یکی از مهم ترین ویژگی های آیفون ها، قابلیت های نرم افزاری و سخت افزاری آن ها است. یکی از انواع گوشی های هوشمند تولید شده توسط این شرکت باید آیفون 13 باشد که توانسته سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص دهد. اگر قصد خرید گوشی هوشمند آیفون 13 را به عنوان گزینه نهایی دارید، توصیه می کنیم با ما همراه باشید تا بررسی کامل را در اختیار شما قرار دهیم.

کیفیت طراحی و ساخت آیفون 13 اپل

یکی از مهم ترین ویژگی های گوشی هوشمند آیفون 13 را باید طراحی منحصر به فرد آن دانست که می تواند نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. در واقع باید این دستگاه را به عنوان یکی از پرفروش ترین آیفون هایی معرفی کرد که همچنان طرفداران خود را دارد. معمولا در بازار موبایل شاهد عبارت 13 normal به معنای آیفون 13 هستیم که در بین فروشندگان و خریداران رایج است.

یکی از مهم ترین ویژگی های گوشی هوشمند آیفون 13 باید وزن آن باشد که برابر با 174 گرم است. اگر به عنوان یک کاربر سبک بودن گوشی برای شما مهم است، باید بدانید که آیفون 13 می تواند تا حد زیادی رضایت کاربران را جلب کند. آیفون 13 بدنه آلومینیومی دارد و شاهد استفاده از شیشه در پشت آن هستیم. این مشکل را باید یکی از ویژگی های مهم آیفون ۱۳ دانست.

هنگامی که به سمت راست گوشی هوشمند آیفون 13 نگاه می کنید، دکمه پاور توجه را به خود جلب می کند، در حالی که در سمت چپ دستگاه، دکمه های تنظیم صدا در کنار سوئیچ بی صدا در دسترس هستند. اگر قصد خرید آیفون 13 را دارید، باید بدانید که کلیدها در دسترس هستند و کاربران می توانند به راحتی از آنها برای صدور دستورات خاص استفاده کنند.

یکی دیگر از ویژگی های مهم این دستگاه گواهی IP68 است که گوشی هوشمند آیفون 13 را در برابر آب و گرد و غبار مقاوم می کند. البته تفاوتی بین مقاومت گوشی های آیفون نسبت به گوشی های اندروید حول گواهی IP68 وجود دارد. اگر گوشی اندرویدی سامسونگ دارید باید بدانید که این دستگاه ها در عمق 1.5 متری آب به مدت نیم ساعت مقاومت می کنند اما آیفون ها در فاصله 6 متری 30 دقیقه مقاومت می کنند. این مشکل به تنهایی نشان می دهد که آیفون 13 و گوشی های ساخت اپل چقدر سخت هستند و چقدر می توانند فشار را تحمل کنند.

در پشت گوشی هوشمند آیفون 13، ماژول مربعی را می بینیم که درون آن دو سنسور دوربین مخصوص طراحی شده است. هر کدام از این سنسورها می توانند عملکرد اختصاصی تصویربرداری و عکسبرداری داشته باشند. علاوه بر این یک فلاش LED نیز در کنار آن ها دیده می شود که می تواند شرایط ایده آل و بسیار خوبی را ایجاد کند. هنگامی که به پایین دستگاه نگاه می کنید، یک پورت لایتنینگ را مشاهده می کنید و کاربران باید از آن برای شارژ گوشی استفاده کنند. از طرفی جای سیم کارت کناری دستگاه را نیز نباید نادیده گرفت. اگر قصد خرید یکی از بهترین گوشی های آیفون با طراحی منحصر به فرد و جذاب را دارید، بدون شک باید آیفون 13 را به عنوان یکی از بهترین گوشی های هوشمند موجود معرفی کنید. در زیر به سایر قسمت های مهم دستگاه مانند صفحه نمایش خواهیم پرداخت. توجه داشته باشید که قسمت های جلوی این دستگاه بسیار کم است و ممکن است توجه کاربران را به خود جلب کند.

صفحه نمایش آیفون 13 اپل

گوشی هوشمند آیفون 13 صفحه نمایش بسیار باکیفیتی دارد و به راحتی می تواند رضایت کاربران را جلب کند. در واقع شاهد یک صفحه نمایش 6.1 اینچی Super Retina XDR OLED در آیفون 13 هستیم که رزولوشن آن 1170×2532 پیکسل است و از طرفی حداکثر نوری که از آن خواهیم دید 1200 نیت است. نکته مهم دیگر در مورد این دستگاه پشتیبانی از قابلیت هایی مانند HDR10 و Dolby Vison است.

نسبت صفحه نمایش به بدنه گوشی هوشمند آیفون 13 86 درصد است که به وضوح نشان می دهد که دستگاه دارای حاشیه های بسیار کمی است. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید بیشتر قسمت جلویی دستگاه توسط صفحه نمایش پوشانده شده و تنها یک قاب کوچک در اطراف آن وجود دارد. نکته مهم دیگری که باید در مورد آیفون 13 بدانید مقاومت بالای دستگاه در برابر ضربه های احتمالی است که حتی می تواند از شکستن صفحه نمایش جلوگیری کند. گوشی هوشمند آیفون 13 به ویژگی های جذابی در این زمینه مجهز شده است که از آن جمله می توان به محافظ شیشه سرامیکی شیلد اشاره کرد. اگر کیفیت بالای صفحه نمایش برای شما مهم است، باید بدانید که گوشی هوشمند آیفون ۱۳ مجهز به یکی از بهترین صفحه نمایش های موجود است که می تواند نیازهای شما را برآورده کند.

اسپیکر اپل آیفون 13

گوشی هوشمند آیفون 13 دارای اسپیکر بسیار قدرتمندی است که می تواند نیاز کاربران را برطرف کند. همانطور که می دانید بسیاری از شرکت ها اسپیکرهایی را در گوشی های هوشمند خود قرار می دهند که فقط صدای بلندی دارند، اما اپل در آیفون 13 موفق شد از اسپیکرهایی استفاده کند که علاوه بر صدای بالا، کیفیت منحصر به فردی را نیز نشان می دهند. اگر قصد خرید آیفون 13 را دارید اما در مورد کیفیت و حجم صدای آن شک دارید، باید به شما این اطمینان را بدهیم که اسپیکرهای قدرتمند آیفون 13 نه تنها می توانند قدرت صدای زیادی را ارائه دهند، بلکه کیفیت آنها فوق العاده کاربرپسند و کاربرپسند است. باعث رضایت کاربران می شود.

نرم افزار و سنسورهای امنیتی اپل آیفون 13

اکوسیستم پلتفرم iOS در مقایسه با سیستم عامل اندروید از قابلیت های منحصر به فردی برخوردار است. کاربرانی که همیشه از سیستم عامل iOS استفاده کرده اند به سختی می توانند به دنیای اندروید متصل شوند و حتی اگر برای مدت کوتاهی این کار را انجام دهند باز هم علاقه مند به استفاده از سیستم عامل iOS خواهند بود. این دستگاه مجهز به رابط کاربری iOS 15 است و باید بدانید که آخرین آپدیت های سیستم عامل اپل را دریافت خواهد کرد.

از سوی دیگر، گوشی هوشمند آیفون 13 دارای Face ID است و کاربران می توانند از سایر ویژگی های نرم افزاری برای تنظیم رمز عبور استفاده کنند. اگر امنیت بالای گوشی هوشمند برای شما اهمیت ویژه ای دارد باید بدانید که دسترسی به این ویژگی های منحصر به فرد در گوشی های آیفون به خصوص آیفون 13 امکان پذیر است. توجه داشته باشید که ممکن است سیستم عامل اندروید در مقایسه با iOS دارای مزایایی باشد اما به طور کلی ، سیستم عامل iOS به گونه ای بهینه شده است که می تواند همیشه در حالت یکسان و با سرعت بالا به کاربران خدمات ارائه دهد.

سخت افزار اپل آیفون 13

گوشی هوشمند آیفون 13 قدرت بی نظیری دارد و به گونه ای بهینه شده است که می تواند سرعت عملکرد بالایی را در اختیار کاربران قرار دهد. گوشی هوشمند آیفون 13 از پردازنده اصلی Apple A15 Bionic بهره می برد که به عنوان یک پردازنده پایه تراشه 5 نانومتری شناخته می شود. از طرفی در کنار پردازنده اصلی آیفون 13، شاهد پردازنده گرافیکی قدرتمند و انحصاری اپل با نام Apple GPU 4-Core هستیم. بدون شک بهترین عملکرد را هنگام اجرای بازی یا برنامه در آیفون 13 خواهید دید که به لطف پردازنده اصلی و پردازنده گرافیکی قدرتمند دستگاه امکان پذیر است. بد نیست بدانید که این دستگاه از کارت حافظه جانبی پشتیبانی نمی کند و باید در هنگام خرید به این موضوع توجه کنید.

دوربین آیفون 13 اپل

در پشت گوشی معمولی آیفون 13 شاهد دوربین دوگانه هستیم. این دستگاه دارای دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی در کنار دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض است که هر دو در کنار هم می توانند عملکرد منحصر به فردی را به نمایش بگذارند. البته باید بدانید که سیستم عامل iOS می تواند نقش ویژه ای روی عملکرد دوربین داشته باشد، چرا که می تواند کیفیت تصاویر را تحت تاثیر قرار دهد. از طرفی این دستگاه مجهز به سنسور 12 مگاپیکسلی در جلو است که امکان ضبط تصاویر و فایل های ویدئویی جذاب را فراهم می کند و کاربران می توانند از آن برای این منظور استفاده کنند.

اگر قصد خرید یکی از بهترین گوشی های هوشمند آیفون را دارید تا بتوانید با آن عکس و فیلم باکیفیت بگیرید، بدون شک آیفون 13 می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای شما باشد. شما می توانید این دستگاه را با گارانتی معتبر و بهترین قیمت از فروشگاه اینترنتی دیجی لند خریداری نمایید.

باتری برای آیفون 13 اپل

یکی از مهم ترین بخش های هر گوشی هوشمند باتری آن است. بدون شک باتری را باید یکی از ویژگی های مهم و تعیین کننده گوشی موبایل دانست که شرایط ایده آلی را برای کاربران آیفون 13 فراهم می کند.این دستگاه مجهز به باتری 3240 میلی آمپر ساعتی است و باید بدانید که از شارژ سریع 20 واتی پشتیبانی می کند. تکنولوژی کابل از طرفی این دستگاه با شارژ بی سیم 15 واتی Magsafe عرضه می شود و می تواند پاسخگوی نیاز کاربران باشد.

اگر قصد خرید آیفون 13 را دارید اما در مورد عملکرد باتری آن شک دارید، باید بدانید که ظرفیت باتری به اندازه ای است که می تواند نیازهای شما را برای مدت نسبتا طولانی برآورده کند. شما می توانید بدون نیاز به شارژ مجدد، با یک بار شارژ، وظایف مختلفی را در طول روز انجام دهید و نظارت کنید.

البته باید بگوییم که عمر باتری آیفون 13 به طور مستقیم به میزان فشار وارد شده به دستگاه بستگی دارد. هر چه فشار بیشتری به باتری وارد کنید، باتری بیشتر دوام می آورد و هر چه فشار کمتری به دستگاه وارد کنید، باتری بیشتر دوام می آورد.

آخرین کلمه

آیفون ها به دلیل کارایی و دوام بسیار محبوب در بین خریداران گوشی های هوشمند هستند. اگر قصد خرید یکی از بهترین گوشی های موبایل را دارید، باید بدانید که آیفون 13 را می توان یکی از بهترین گزینه های موجود دانست. در واقع این دستگاه ترکیبی از بهترین نمایشگر، سخت افزار، باتری و دوربین است که در کنار هم آیفون 13 را تشکیل داده و توانسته نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. در این قسمت سعی شده است نگاهی ویژه به آیفون 13 و مشخصات فنی آن داشته باشیم. اگر قصد خرید آیفون 13 را دارید، می توانید آن را با بهترین قیمت و با معتبرترین گارانتی از فروشگاه اینترنتی دیجی لند خریداری کنید.