نام هلال احمر موجب امید در جامعه است

نام هلال‌احمر موجب امید در جامعه است

دکتر نانو/زنجان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: نام هلال احمر موجب امید در جامعه است و مردم این جمعیت را در کنار خود احساس می کنند و جایگاه خوبی در بین آحاد مردم دارد.

ابوالفضل رفیعی امروز (پنج شنبه 10 خردادماه) در نخستین کنگره 2500 شهید امدادگر دفاع مقدس و مقاومت و یادواره 32 شهید امدادگر استان، اظهار کرد: هلال احمر سازمانی مردم پایه است که با بهره گیری از ظرفیت داوطلبان منشا خدمات متعددی است و برگزاری یادواره شهدای امدادگر غنا و تقویت ارزش ها را در جمعیت هلال احمر در پی دارد و برگزاری چنین برنامه هایی بسیار مبارک است و برکات زیادی دارد.

وی تصریح کرد: کمک به خلق از تاکیدات دین مبین اسلام است و خوشبختانه امدادگران در جمعیت هلال احمر با اقدامات خود نمونه ای بارز از حس انسان دوستی را در دینمان به نمایش می گذارند.

رفیعی در ادامه به سانحه سقوط بالگرد رییس جمهور شهید و همراهانش اشاره کرد و افزود: رییس جمهور شهید، گفتمان خدمت را در حوزه حکمرانی نهادینه کرد و امیدواریم این ریل گذاری استمرار پیدا کند. التزام به این گفتمان یک افتخار و در راستای آرمان بلند انقلاب اسلامی است.

در ادامه مسیول موسسه بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومت گفت: زنجان تاریخ بلندی با خود به همراه دارد و مردمان این دیار اهل فداکاری و ایثار هستند.

سردار نصرالله فتحیان افزود: این استان در زمان دفاع مقدس 70 هزار رزمنده به جبهه های نبرد حق علیه باطل اعزام کرد.

وی به 2 هزار و 500 شهید امدادگر کشور اشاره کرد و گفت: پرچم این عزت و افتخار همواره برافراشته است.

پایان خبر دکتر نانو