لیست 10 ادکلن زنانه معروف جهان که باید بشناسید!

عطرهای زنانه جذابیت خاصی دارند و با روایح سحرانگیزشان می‌توانند هر کسی را مجذوب خود کنند. خوشبختانه تنوع بالای نسخه زنانه عطرها باعث شده است که بانوان در پروسه پیداکردن رایحه مطلوبشان به مشکل نخورند و به‌راحتی از میان انبوه گزینه‌های موجود، مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنند. در ادامه قصد داریم ۱۰ عطر زنانه بسیار معروف، جذاب، لوکس و فراموش‌نشدنی را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

لیست 10 ادکلن زنانه معروف جهان که باید بشناسید!

لیست 10 عطر زنانه معروف

عطرهای زنانه معروف

عطرها را می‌توان ویژگی مشترک بخشی از افراد کره زمین با یکدیگر دانست؛ چراکه بدون شک در گوشه‌ای از این جهان بزرگ کسی وجود دارد که همان رایحه دلپسند شما را استفاده کند و بنابراین این عطرها هستند که نقطه مشترک میان انسان‌ها با هر زبان، رنگ، نژاد و … به شمار می‌آیند. در این بخش می‌خواهیم مروری بر اسامی عطرهای معروف زنانه داشته باشیم. بهترین و معروف‌ترین روایح دنیای بی‌پایان عطرهای زنانه عبارت‌اند از:

عطر Alexandria II Xerjoff

بیهوده نیست که عطر Alexandria II Xerjoff را به‌عنوان خدای عطرهای چوبی می‌شناسند. این عطر شرقی چوبی دوست‌داشتنی با نت‌های هماهنگ و بی‌نظیر خود توانسته‌ است در طی دهه اخیر یکی از پرفروش‌ترین عطرهای ایتالیایی بازار باشد. این عطر لوکس و اصیل کار خود را با نت‌های سیب، اسطوخودوس، دارچین و اقاقیای پالیساندر آغاز می‌کند و دیری نمی‌پاید که رایحه فوق‌العاده آرامبخش رز، سدر و گل برف جایگزین آن می‌شود.

در پایان، نت‌های ماندگار مشک، کهربا، وانیل، چوب صندل سفید و عود خودنمایی می‌کنند و از الکساندریا یک شعر عاشقانه و جاودانه می‌سازند. الکساندریا از عطرهای معروف زنانه و البته عطرهای گران بازار محسوب می‌شود و امکان خرید آن از فروشگاه‌های معتبر وجود دارد؛ اما شما می‌توانید نسخه شرکتی این عطر را با نام 1988 از آلفامونته با قیمتی مناسب‌تر خریداری کنید.

عطر Baccarat Rouge 540 Maison Francis

امکان ندارد کسی علاقه‌مند به عطرهای عاشقانه و شاعرانه فرانسوی باشد و نام باکارات رژ 540 را نشنیده باشد. این عطر شرقی و گلی با کمترین نت‌های ممکن بازی‌ای با مشام شما می‌کند که نمی‌توانید آن را تصور کنید! رقص باکارات رژ 540 با اسانس زعفران و یاس شروع می‌شود و با رایحه سدر و درخت نراد پایان پیدا می‌کند. همین چهار نت کافی است تا شما وارد بازی بی‌پایان باکارات رژ شوید! این عطر با توجه به قیمت بالایی که دارد، برای بانوان ثروتمند طراحی شده است و شما می‌توانید نسخه اورجینال آن را از کلیه مراکز معتبر تهیه کنید؛ اما اگر قیمت نسخه اورجینال این عطر به نظرتان بسیار بالا است، می‌توانید به‌راحتی از آلفامونته نسخه شرکتی این عطر با نام VIP را تهیه کنید.

عطر Galloway Parfums de Marly

عطر Galloway Parfums de Marly از ادكلن هاي معروف زنانه است که در ۲۰۱۴ از سوی کشور فرانسه وارد بازار عطر شد. این عطر مرکباتی، با طبع خنک و دلنشین خود روزهای گرم بهار و تابستان را دوست‌داشتنی‌تر از شکوفه‌های پرتقال و گیلاس می‌کند و حس خنکای فوق‌العاده‌ای به مشام شما می‌دهد. پرواز نت‌های فلفل و مرکبات در آغاز راه و بدل‌شدن به نت‌های زنبق و شکوفه پرتقال در میانه راه از زیبایی‌های بی‌نظیر این عطر است. درنهایت هم این رایحه مشک و کهربا است که شما را در آسمان خنک و آبی گالووی به پرواز در می‌آورد. عطر گالووی د مارلی می‌تواند یک گزینه بی‌نظیر و البته گران‌قیمت برای علاقه‌مندان به عطرهای خنک مرکباتی باشد و شما می‌توانید نسخه شرکتی این عطر با نام آوانت گارد را از برند آلفامونته خریداری کنید؛ با همان رایحه و با همان کیفیت!

عطر Bombshell Victoria’s Secret

از دیگر عطر های معروف زنانه که یادآور اصالت، لوکس بودن و شیک‌بودن است، می‌توان به عطر دوست‌داشتنی ویکتوریا سکرت بامب شل اشاره کرد. رایحه گلی و میوه‌ای این عطر با طبع خنکش همان نسیم خوشایندی است که در تابستان بر روی پوستتان گذر می‌کند و خنکای میوه‌های خوش‌طعم تابستانی را به مشامتان می‌رساند.

بازی ویکتوریا سکرت بامب شل با رایحه پرتقال، گریپ فروت، توت فرنگی، آناناس و میوه گل ساعت شروع می‌شود و نت‌های یاس، گل برف، گل صدتومانی، ارکیده و دانه‌های قرمز وارد بازی میوه‌ای این عطر می‌شوند. در نهایت هم این رایحه مشک، خزه درخت بلوط و روایح چوبی است که مهر ماندگاری این عطر را بر روی پوست شما می‌زند. قیمت بالای این عطر باعث شده است تا خرید نسخه اورجینال آن از برندهای معتبر به‌عنوان یک عطر امضا ممکن نباشد! اما شما می‌توانید نسخه شرکتی آن را با نام سکویا از برند آلفامونته خریداری کنید.

عطر Libre Yves Saint Laurent

تعریف‌کردن از عطری به جذابیت و زیبایی Libre Yves Saint Laurent کار بسیار سختی است، چرا که آزادی را نمی‌توان در واژه‌ها گنجاند و عطر Libre Yves Saint Laurent ثابت کرد که آزادی را باید بویید. بلک اوپیوم زنانه از معروف‌ترین نسخه‌های Yves Saint Laurent است. لیبرا را باید دوست‌داشتنی‌ترین نسخه این عطرهای اصیل و بی‌بدیل دانست.

نام این عطر دوست‌داشتنی شرقی گلی از واژه آزادی گرفته شده است و رایحه بی‌نظیر آن پیام‌آور آزادبودن انسان‌ها برای نشان‌دادن خود واقعی‌شان است. لیبر با نت‌های سرزنده نارنگی ماندارین، اسطوخودوس، برگ درخت نارنج و انگور فرنگی سیاه آغاز می‌شود و رقص باشکوه اسطوخودوس، یاس و شکوفه پرتقال به‌سرعت شما را مدهوش خود می‌کند. در پایان نیز پای نت ماندگار و سحرانگیز مشک، وانیل، سدر و عنبر به میان می‌آید و لیبر را جذاب‌تر می‌کند. این عطر اصیل و لوکس قیمت بالایی دارد و به‌همین‌علت مشتاقان آن نمی‌توانند در گوشه و کنار دنیا از آن به‌عنوان یک عطر همیشگی استفاده کنند؛ اما شما می‌توانید نسخه شرکتی این عطر با همان رایحه و جذابیت را با نام یارن از برند آلفامونته خریداری کنید.

عطر L’Amour Lalique

امکان ندارد طرفدار پروپاقرص انواع ادکلن زنانه باشید؛ اما نام لالیک ل‌آمور به گوشتان نخورده باشد. لالیک همیشه از جذاب‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین برندها برای عطربازان بوده و این عطر سحرانگیز همیشه طرفداران خاص خودش را داشته است. در میان تولیدات برند لالیک نسخه ل‌آمور، ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد که این عطر را به یک عطر امضای جالب برای افراد کژوال، سخت‌پسند، دوست‌داشتنی و خوش‌مشرب تبدیل کرده است.

لالیک ل‌آمور با رایحه گلی، چوبی، مشکی و بهاری خود مختص عاشقان عطرهای ملایم و درعین‌حال شیک طراحی شده است. ترکیب نت‌های ابتدایی ترنج، بهار نارنج و رز با نت‌های میانی یاس، گاردنیای یاسمنی و گل مریم و همراه‌شدن تمام این نت‌های سرزنده با نت‌های ماندگار مشک، سدر و چوب صندل سفید ادکلن لالیک زنانه را منحصربه‌فردتر از چیزی که فکرش را می‌کنید، کرده است. نسخه اورجینال لالیک لامور زنانه را می‌توانید از کلیه فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید و همچنین اگر قصد خرید نسخه مقرون‌به‌صرفه‌تر را دارید، ادکلن سامرست آلفامونته بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

عطر Eclat d’Arpège Lanvin

هر زمانی که حرف از عطرهای خنک و میوه‌ای زنانه است، نام اکلت می‌درخشد. اکلت با طبع گلی و گیاهی خود می‌تواند یک گزینه همیشگی و جذاب برای فصل بهار و تابستان باشد. بازی زنده و لطیف نت‌های مشک، کهربا، سدر، برگ درخت نارنج، گل صدتومانی، چای، گل ویستریا، شکوفه هلو، گل اسمانتوس و یاس بنفش توانایی به‌زانودرآوردن تمام عطرهای زنانه تابستانی را دارد. نت خطی، اما جذاب اکلت باعث می‌شود حتی کسانی که با کوچک‌ترین روایح دچار سردرد می‌شوند نیز به بوییدن آن علاقه نشان دهند. نسخه اورجینال Eclat d’Arpège Lanvin در کلیه مراکز معتبر موجود است و شما می‌توانید در صورت نیاز نسخه شرکتی این عطر دوست‌داشتنی با نام نایکا را از آلفامونته خریداری کنید.

عطر Euphoria Calvin Klein

بهترین نسخه از عطر زنانه‌ای گرم، اما ملایم را می‌توانید در Euphoria Calvin Klein پیدا کنید. ایفوریا با آن طراحی شیشه جذاب و معروفش سال‌ها است که از پرفروش‌ترین گزینه‌های کلوین کلین به شمار می‌آید و با روایح گلی دوست‌داشتنی، توانسته است تمام سلایق را معطوف به خود کند. ترکیب نت‌های اولیه فلفل و کاسکالون با نت‌های میانی رز، شمعدانی، یاس و گل صدتومانی شاهکاری عجیب خلق می‌کند و این شاهکار با نت مشک، نعناع هندی و روایح چوبی تکمیل می‌شود. شما می‌توانید ادکلن ایفوریا زنانه اورجینال را از کلیه فروشگاه‌های معتبر و نسخه شرکتی این عطر در همان کیفیت را با نام تجاری کویینز از آلفامونته خریداری کنید.

عطر Good Girl Carolina Herrera

مگر امکان دارد در دنیای عطرهای زنانه پرسه زده باشید و نام عطر گود گرل با آن طراحی عجیب شیشه‌اش را نشنیده باشید؟! عطر گود گرل زنانه یکی از معروف‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین عطرهای بازار است که با طبع شرقی جادویی خود توانسته طرفداران زیادی را جذب خود کند. ترکیب روایح بادام و قهوه در نت‌های اول، بازی یاس و نرگس در نت‌های میانی و دانه توکا و کاکائو در نت‌های پایه گود گرل هارمونی عجیبی به این عطر داده است و امکان ندارد بتوانید از لذت بوییدن آن به‌سادگی بگذرید. نسخه اورجینال و البته گرا‌ن‌قیمت گود گرل در کلیه فروشگاه‌های معتبر سرتاسر دنیا موجود است؛ اما شما می‌توانید نسخه شرکتی این عطر زمستانی دوست‌داشتنی را با نام لارناکا از آلفامونته خریداری کنید.

عطر Trésor Midnight Rose Lancôme

عطر لانکوم ترزور میدنایت رز که با نام ترسر میدنایت رز نیز شناخته می‌شود از معروف‌ترین عطرهای زنانه فرانسوی است. این عطر لانکوم زنانه بیش‌از ۱۰ سال است که بخش عظیمی از بازار را به خود اختصاص داده است و دلیل این امر را باید در رایحه و گرم ماندگار آن جستجو کرد. نت‌های ابتدایی این عطر چوبی، گلی و مشکی کوتاه است و با رایحه رز و تمشک به پایان می‌رسد. نبرد اصلی در نت‌های میانی است که یاس، گل صدتومانی، فلفل صورتی و برگ و جوانه انگور فرنگی رقصی طولانی به‌وسعت یک پاییز و زمستان سرد ایفا می‌کنند و با حضور مشک، وانیل و سدر جاودانه می‌شوند.

نسخه اورجینال و اصلی این عطر در مراکز معتبر به فروش می‌رسد؛ اما بالابودن قیمت عطر لانکوم زنانه باعث شده است که نسخه‌های شرکتی باکیفیتی جایگزین آن شود. شما می‌توانید وینسنزا را با همان رایحه و کیفیت ترزور میدنایت از آلفامونته خریداری کنید.

خرید عطرهای زنانه از برند آلفامونته

عطر ایو سن لورن لیبره و نسخه شرکتی آن

خرید عطر اورجینال برای هر کسی جذاب به شمار می‌رود و قاعدتاً همه دوست دارند نسخه اصلی روایح مورد علاقه‌شان را داشته باشند. نسخه اورجینال تمامی این عطرهای معروف زنانه در فروشگاه‌های معتبر موجود است؛ اما در بسیاری از مواقع قیمت بالای نسخه‌های اصلی اجازه لذت بوییدن این روایح دلنشین را از علاقه‌مندان می‌گیرد. شما می‌توانید نسخه شرکتی تمامی این عطرها را با نت‌هایی دقیقاً مشابقه نسخه اصلی از بخش عطر زنانه برند آلفامونته خریداری کنید.