سرم پیلینگ اوردینری لایه بردار قیمت و خواص + طریقه مصرف

سرم پیلینگ اوردینری لایه بردار قیمت و خواص + طریقه مصرف

سرم پیلینگ اوردینری لایه بردار قیمت و خواص + طریقه مصرف

سرم پیلینگ اوردینری

سرم اوردینری peeling، یک لایه بردار قوی و مفید برای پوست صورت می باشد. این سرم با حذف لایه های مرده پوست، باعث روشن تر شدن رنگ پوست می شود و حالت جوانی پوست را حفظ می کند. سرم پیلینگ اوردینری aha 30 +bha 2 به تمیزی پوست هم کمک کرده و باعث نرمی و لطافت پوست می شود.

خواص سرم پیلینگ اوردینری

سرم پیلینگ اوردینری لایه بردار قوی (30ml)، از طریق لایه برداری و حذف سلول های مرده سطح پوست، به شفاف تر شدن رنگ آن کمک می کند. این سرم، غنی از آنتی اکسیدان های قوی می باشد که از سلامت پوست در برابر عوامل مختلف محافظت می کنند. سرم پیلینگ لایه بردار aha و bha اوردینری، برای درمان لک های پوستی مفید است و آثار آنها را به مرور زمان از روی پوست محو می کند. باعث یکنواخت شدن رنگ پوست صورت در تمامی قسمت ها می شود. مشکلاتی از قبیل خطوط ریز و درشت چین و چروک روی صورت را برطرف می کند و از این جهت باعث می شود که پوست شما جوان تر به نظر برسد. به دلیل داشتن فرمولاسیون خاص، مناسب انواع پوست می باشد. از طریق ترمیم جای زخم و جوش، به بهبود کیفیت پوست کمک کرده و جلوه ظاهری پوست را زیبا و یکنواخت می کند. خاصیت آبرسانی هم دارد و از طریق تامین رطوبت عمیق پوست، موجب نرمی و لطافت آن می شود. فاقد چربی است و باعث کنترل میزان چربی پوست می شود؛ بنابراین از این نظر باید گفت که مناسب برای پوست های چرب هم می باشد. فاقد ترکیبات شیمیایی و حساسیت زا می باشد به همین خاطر در اغلب موارد عوارضی روی پوست به وجود نمی آورد. سرم پیلینگ، منبعی سرشار از آنتی اکسیدان و ویتامین های مهم است؛ بنابراین به طور حتمی برای پوست مفید خواهد بود. از ایجاد جوش روی پوست جلوگیری می کند. از طریق حذف لکه ها و تیرگی پوست، به شفاف تر شدن رنگ آن نیز کمک کرده و این گونه پوست شما را زیباتر می کند. این سرم، پاک کننده پوست و از این طریق به کوچک تر کردن منافذ باز روز پوست نیز کمک قابل توجهی می کند.

 

سرم پیلینگ اوردینری لایه بردار

طریقه استفاده از سرم پیلینگ اوردینری

سرم پیلینگ اوردینری، یک لایه بردار قوی است که باید دو بار در هفته از آن استفاده کنید. قدرت لایه برداری این سرم، استفاده زیاد از آن را ممنوع کرده است. برای استفاده ابتدا پوست صورت خود را به طور کامل بشویید و آن را خشک نمایید. مقداری از سرم را روی پوست صورت و گردن خود بریزید و آن را با نوک انگشت روی پوست پخش کنید. بعد از گذشت 10 دقیقه پوست خود را با آب ولرم بشویید تا ماده سرم از سطح آن پاک شود. توجه داشته باشید که اگر این سرم به مدت زیادی روی پوست باقی بماند ممکن است باعث بروز حساسیت شود. در صورتی که بعد از مصرف سرم، احساس سوزش شدید داشتید حتما استفاده از آن را قطع کنید. لازم است همراه این سرم، از کرم ضد آفتاب هم استفاده کنید چرا که قدرت بالای لایه برداری آن باعث حساس شدن پوست می شود که در این حالت ممکن است آفتاب سوختگی رخ دهد. توصیه می کنیم که بیشتر از دو بار در هفته از آن استفاده نکنید. همچنین هرگز از این سرم روی پوست های مرطوب و دارای جراحت نیز استفاده نکنید.

 

سرم پیلینگ اوردینری

خرید سرم پیلینگ اوردینری اصل

خصوصیات خوب سرم ضد لک اوردینری ، آن را به یکی از مواد مراقبتی مهم و پر مصرف تبدیل کرده است. نظرات در مورد سرم پیلینگ اوردینری این مفهوم را می رساند که انتخاب آن برای لایه برداری پوست قطعا انتخابی ایده آل خواهد بود. سرم پیلینگ اوردینری محبوبیت فراوانی دارد به همین دلیل بازار خرید آن همواره با افزایش تقاضا همراه است. به دلیل عرضه پیوسته و انبوه این سرم در بازار، امکان خرید محصولات اوردینری به صورت عمده و جزئی همیشه وجود دارد. همچنین روش های مختلفی برای خرید این محصول وجود دارد که مشتریان می توانند از هر طریقی که راحت تر هستند اقدام به خرید کنند.

 

از دیگر محصولات ضد لک معروف این برند می توان به موارد زیر اشاره کرد :

رنگ سرم آلفا آربوتین اوردینری
کرم ویتامین سی اوردینری
تونر گلیکولیک اسید 7 اوردینری
کرم آزلائیک اسید اوردینری
سرم لایه بردار لاکتیک اسید 5 اوردینری
سرم لایه بردار ماندلیک اسید اوردینری
اسکوربیک اسید اوردینری

قیمت سرم پیلینگ اوردینری

برای هر محصولی با توجه به خصوصیاتی که دارد یک قیمت مشخص در نظر می گیرند. سرم پیلینگ اوردینری از برندهای معروف و شناخته شده می باشد و کیفیت بالا آن را به محصولی پر فایده برای پوست تبدیل کرده است. قیمت این سرم بستگی به یکسری از پارامترهای مختلف دارد به همین خاطر گاهی شاهد تغییر قیمت آن هستیم. اما با وجود سایر عوامل تاثیرگذار این سرم قیمت مناسبی دارد و معمولا هم افراد به راحتی آن را خریداری می کنند. سرم پیلینگ اوردینری،  در حجم 30 ml در قالب بسته بندی مناسب، عرضه می شود که قیمت بروز رسانی شده آن هم در سایت خانوم جون بارگذاری شده است.