جشن دانش آموختگی دانشجویان بین المللی کشور در شیراز برگزار می شود – خبرگزاری دکتر نانو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری دکتر نانو، مهرداد پورجعفر در تشریح این خبر بیان کرد: آیین نکوداشت دانش آموختگان بین المللی دانشگاه های سراسر کشور 1 تا 4 خردادماه، به میزبانی دانشگاه شیراز برگزار می شود.

جشن دانش‌آموختگی دانشجویان بین‌المللی کشور در شیراز برگزار می‌شود

دبیر آیین نکوداشت دانش آموختگان بین المللی توضیح داد: آیین نکوداشت دانش آموختگان بین المللی سراسر کشور با هدف تعمیق بخشی در ارتباطات فرهنگی ملل در بستر فرهنگ غنی ایران اسلامی، تعمیق ارتباطات عاطفی، تقویت و استمراربخشی به ارتباطات دانش آموختگان، در شهر شیراز، به میزبانی دانشگاه شیراز، با همکاری سازمان امور دانشجویان وزارت علوم برگزار می شود.

رییس پردیس بین الملل دانشگاه شیراز افزود: در این آیین بیش از 500 نفر از دانش آموختگان بین المللی از 50 دانشگاه کشور و 19 ملیت شرکت می کنند و جشن دانش آموختگی دانشجویان دختر و پسر بین المللی، در سال جاری به صورت همزمان برگزار خواهد شد.

دبیر آیین نکوداشت دانش آموختگان بین المللی گفت: دانشجویان شرکت کننده در این آیین از دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در تمام رشته های تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هستند.

به گفته وی این آیین که در حرم مطهر احمد ابن موسی (ع) و دانشگاه شیراز برگزار می شود، با حضور زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، هاشم داداش پور معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان و جمعی از مسوولان وزارت علوم و دانشگاه های سراسر کشور برگزار خواهد شد.

گفتنی است پیش از این نیز آیین نکوداشت دانش آموختگان بین المللی در جوار حرم مطهر علی بن موسی الرضا (ع) و همچنین در جوار مضجع شریف حضرت معصومه (س) برگزار شده و امسال آیین نکوداشت دانش آموختگان بین المللی در شهر سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) شیراز ترتیب یافته است.