گیاه گانودرما از کجا تهیه کنیم

گیاه گانودرما از کجا تهیه کنیم

زمانی که از خواص بی نظیر گانودرما صحبت می شود منظور همان گانودرما لوسیدوم است. تفاوت قارچ ریشی با گانودرما در چیست؟ قارچ ریشی نام ژاپنی قارچ گانودرما لوسیدوم است. گانودرما لوسیدوم در فرهنگ ژاپن نیز مورد توجه قرار گرفته است و آن را مهمترین قارچ دارویی از زیر گروه قارچ های چتری می دانند. علاوه بر این گانودرما لوسیدوم به طور معمول با عناوین “لینگ ژی”، “قارچ جاودانگی”، “قارچ روح افزا”، ” قارچ چهار هزار ساله” و یونگ ژی نیز مشهور است. گانودرما زرد بهتره یا گانودرما قرمز؟ واریته های گانودرما باهم متفاوت است. غالب گانودرما موجود در بازار واریته نارنجی یا زرد است که در اصطلاح نژاد آمریکایی گفته می شود. این گونه (گانودرما زرد) برای مقاصد تجاری گزینش شده است.

به طوری که گانودرما زرد به نسبت گانودرما قرمز در سالن سرعت رشد بیشتری دارد و به سالندار مقدار بیشتری محصول می دهد. قیمت قهوه گانودرما لاته با توجه به شرکت تولید کننده و مواد مصرفی متغییر است . تولید بسیار پایین تری دارد. برخلاف بسیاری از همکاران، ما طبق تجربه 4 ساله ی خود، گونه قرمز را ارزشمندتر و در خور مشتریان عزیز دیدیم. گانودرما قرمز محصولی لوکس تر است و در بازار جهانی محبوبیت بیشتری دارد. البته لازم به ذکر است که هم واریته زرد و هم قرمز هر دو گانودرما لوسیدوم هستند و خواص آن ها فوق العاده است!  (به صورت پیش فرض در فروشگاه گانودرم گونه محبوب تر یعنی گانودرما قرمز در اختیار شما قرار می گیرد.) تحقیقات و پژوهش های انجام شده  مزایای متعدد گانودرما را برای سلامتی اثبات می کند. اما آیا گانودرما واقعاً موثر است؟ بهبود بیماری ها اینطور که به نظر می رسد آسان نیست.

گانودرما لوسیدوم چه خواصی دارد؟

تا کنون اثرات درمانی مختلفی از انواع گونه های گانودرما گزارش شده است. از جمله این اثرات می توانیم به : کاهش کلسترول خون، تقویت پوست و مو، بهبود بیماری های پوستی نظیر ویتیلیگو و . خواص ضد ویروسی ( HIV-I , HPV , HSV )، خواص ضد باکتریایی، کنترل و پیشگیری بیماری های قلبی – عروقی، جلوگیری از فعالیت رادیکال های آزاد. پیشگیری و درمان بیماری های کبدی. هر بیماری در نوع خود منحصر به فرد است. یک نوع بیماری می تواند توسط عوامل مختلفی ایجاد شود. و برخی از بیماری ها در اثر ترکیبی از عوامل مختلف ایجاد می شوند. پس یک محصول گیاهی که برای شما مفید است ممکن است برای دیگران مفید نباشد. بنابراین نمی توان با اطمینان گفت گانودرما همه ی بیماران را درمان می کند.

تنظیم عمل کبد روده  کلیه، درمان و حفاظت از تیرویید، اثر ترمیم کنندگی بر زخم معده، کنترل سطح قند خون در مبتلایان ، بهبود وضعیت جسمانی  مبتلایان به فیبرومیالژی، مهار فعالیت سلول های میکروگلیا و جلوگیری از تخریب اعصاب دوپامینرژیک، جلوگیری از رشد تومور ها، افزایش سطح کلسترول HDL و کاهش LDL و کلسترول تام . درمان سندرم خستگی مزمن (CFS)، تنظیم و ،درمان اختلالات عصبی و تحلیل اعصاب، پیشگیری از آلزایمر، کاهش استرس، افزایش وضوح روانی / انرژی، اثرات آنتی هیستامین. گانودرما در طب چینی چه کاربردی دارد؟ گانودرما دارای پیشینه ای کهن در بهبود سلامتی و افزایش طول عمر است. راهبان چین و خانواده های سلطنتی از آن برای آرامش،تمرکز،بهبود روش های مراقبه و با هدف افزایش طول عمر از این قارچ استفاده می کردند.

اساساً، گانودرما 3 کار مهم انجام می دهد: سیستم ایمنی بدن تقویت می کند. گردش خون را بهبود می خشید. بدن را سم زدایی می کند ایمنی کم، گردش خون ضعیف و تجمع سموم سه دلیل اصلی بسیاری از مشکلات سلامتی است.بنابراین، گانودرما به عنوان یک گیاه پایه برای حمایت از درمان های معمول و سایر مکمل های گیاهی برای بهبود سلامت شما عمل می کند. بیماری و یا اختلال خاصی ندارم آیا میتوانم از گانودرما استفاده کنم؟ این محصول یک گزینه بسیار مناسب برای پیشگیری از بیماری هاست.  بیشتر افراد وقتی دچار مشکلات سلامتی نگران کننده می شوند به سراغ گانودرما می آیند. با این حال، بهترین زمان مصرف این قارچ قبل از بیمار شدن است. همانطور که قبلاً شنیده ایم، پیشگیری بهتر از درمان است.

شیوه استفاده از گانودرما به چه شکل است؟

همانطور که در پاسخ سوال قبل به آن اشاره کردیم این قارچ خاص بیشتر برای استفاده های گیاهی / دارویی مناسب است و نه  آشپزی. بنابراین  از گذشته تا به امروز مناسبترین شیوه مصرف گانودرما به شکل یا است. برای اثر بخشی بیشتر گانودرما چه کاری باید انجام دهم؟ گانودرما را بهتر است در ساعات ابتدایی شب میل کنید و یا صبح قبل یا بعد از صبحانه مصرف شود. علاوه بر این نکته، برای شستشوی سموم بدن باید در طی روز مقدار زیادی آب بنوشید. مصرف بیشتر ویتامین C نیز توصیه می شود. زیرا مطالعات نشان داده است که ویتامین C به بدن کمک می کند تا مواد فعال گانودرما را جذب کند. با این حال، اکثر مردم ترجیح می دهند بیمار شوند و سپس به دنبال درمان آن باشند.اما شما اینطور نباشید!

عوارض گانودرما چیست؟

براساس طبقه بندی اتحادیه محصولات گیاهی آمریکا، گانودرما لوسیدوم در دسته گیاهان کلاس 1 طبقه بندی شده است. این به این معنی است که مصرف آن در حد متعادل و مناسب بی ضرر است. اما هر محصولی خوراکی به موازات اثرات درمانی مطلوب ممکن است باعث بروز عوارضی ناخواسته نیز بشود. افرادی که این عوارض خفیف و گذرا را تجربه می کنند بسیار معدود هستند. (کمتر از یک درصد افراد دارند) برخی از عوارض کوتاه مدت و گذرا: ناراحتی های گوارشی خفیف، بثورات پوستی. مصرف منبع ویتامین C با گانودرما می تواند به کاهش عوارض جانبی احتمالی هنگام مصرف اولیه کمک کند. مصرف گانودرما بیشتر به صورت خوراکی متداول است. با این حال، برای برخی شرایط، مصرف موضعی گانودرما نتایج بهتری می دهد. مثلا تقویت مو و ، زخم دهان،خارش پوست و گزش حشرات.

خواص قهوه گانودرما چیست؟

تاکنون هیچ مطالعه علمی اثرات قهوه قارچ گانودرما بر سلامتی را آزمایش نکرده است. با این حال، تحقیقات روی خود گانودرما انجام شده و نشان می دهد که گانودرما به خودی خود مصرف می شود و  مزایای سلامتی دارد. البته محصولات قهوه گانودرما  موجود در بازار بد نیستند ولی آن را برای اهداف درمانی توصیه نمی کنیم. چرا که این محصولات تجاری هستند و گانودرما موجود در این  قهوه ها به میزان قابل توجهی پایین است. بنابراین، از مزایای سلامتی کمتری برخوردار خواهید شد و زمان بسیار طولانی تری لازم هست تا شاهد درمان باشید. در ضمن مصرف روزانه و طولانی مدت از قهوه عوارض دارد. پس اگر اصرار دارید تا گانودرما را با قهوه میل کنید این ترکیب را خودتان خلق کنید. آموزش:

دوز مجاز گانودرما چقدر است؟

در طب سنتی چن مصرف رورانه نیم الی یک گرم برای افراد سالم، 2 تا 5 گرم برای بیماری های مزمن توصیه شده است. محققان دیگر دوز مجاز گانودرما را 3 الی 15 گرم توصیه می کنند.  اگر از محصول ما تهیه می کنید با توجه به قدرت بالا روزانه حداکثر 2 گرم میل بفرمایید. می توانم گانودرما را همراه با سایر مکمل ها مصرف کنم؟ بله، شما می توانید با خیال راحت گانودرما را همراه با سایر مکمل های سلامتی خود مانند کلسیم و ویتامین ها مصرف کنید. در واقع، این قارچ با بهبود گردش خون و سم زدایی از بدن به حداکثر رساندن اثر سایر مکمل ها کمک می کند. این به طور قابل توجهی جذب مواد مغذی بدن شما را بهبود می بخشد. گانودرما در واقع یک قارچ غنی از مواد مغذی است که معمولاً برای مصرف ابتدا به صورت پودر تبدیل می شود.

سپس از این پودر در غذاها و نوشیدنی های مختلف استفاده می کنند. در ادامه در خصوص محصولات مبتنی بر عصاره قارچ گانودرما بیشتر توضیح خواهیم داد. همچنین برای یافتن دستور العمل های مربوط به مصرف ، نکات مربوط به سبک زندگی و سایر اطلاعات مفید برای مصرف قهوه فوری موکا با قارچ گانودرما ، پیشنهاد می کنیم سایر منابع موجود در وبلاگ ما را مورد بررسی قرار دهید. گونه های مختلف قارچ گانودرما تقریبا در سراسر جهان یافت می شود. آنها به طور معمول در آب و هوای گرم تر یافت می شوند. بر اساس تحقیقات انجام شده گونه های قارچ گانودرما در سراسر آسیا ، استرالیا ، اروپای جنوبی ، جنوب شرقی ایالات متحده و در سراسر آمریکای جنوبی یافت شده است. همچنین گونه های دیگری از قارچ ریشی نیز در شمال شرقی ایالات متحده یافت شده اند.

کدام قسمت های گانودرما خواص دارویی دارد؟

تقریباً تمام قسمت های قارچ گانودرما از جمله قسمت ساقه و کلاهک آن به عنوان دارو استفاده می شود. اکثر کارشناسان موافق هستند که قارچ گانودرما به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند. با این حال ، درک کاملی از چگونگی تحقیق هنوز در دست بررسی است. بافت سخت قارچ گانودرما ، مانع استفاده از آن در پخت و پز می شود ، اما از آن برای تهیه انواع نوشیدنی های سالم مانند قهوه گانودرما استفاده می شود که با نوشیدن آن به راحتی می توان از مزایای دارویی قارچ گانودرما بهره مند شد. قارچ های گانودرما فرآوری شده را اغلب می توان به صورت خشک، پودر شده، کپسول و نوشیدنی از بازارهای آنلاین یا فروشگاه مواد غذایی محلی یافت. اما همیشه قبل از خرید آنلاین انواع قهوه گانودرما حتما بررسی های لازم را انجام دهید تا بتوانید یک را که از تمام مزایای فوق العاده قارچ گانودرما برخوردار است، تهیه نمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گیاه گانودرما از کجا تهیه کنیم" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گیاه گانودرما از کجا تهیه کنیم"، کلیک کنید.