شامپو جوانه گندم سریتا خوبه ؟

ریزش مو به عنوان یک نگرانی بزرگ امروزه بیشتر خانم ها و آقایان در هر سن و سالی را درگیر کرده که معمولا علت ژنتیکی دارد اما ممکن است در اثر تغییرات هورمونی، کمبود ویتامین، استرس و یا عوامل دیگری هم ایجاد شود. شامپو تقویت کننده و ضد ریزش جوانه گندم سریتا با تقویت پیاز مو می تواند ریزش موی تان را قطع کرده و با تقویت تازهای مو باعث حجیم تر شدن آن شود. جوانه گندم برای چاق شدن صورت هیچ ضرری برای بدن ندارد

شامپو جوانه گندم سریتا خوبه ؟

ما در ادامه ی مطلب می خواهیم با معرفی شامپو تقویت کننده مو حاوی پروتیین جوانه گندم سریتا در زیبابست فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی به شما در خرید محصولی با کیفیت کمک کنیم.

مو به عنوان یکی از بخش های مهم در ظاهر هر شخص است که در نگاه اول به چشم می آید و نشانگر سلامتی ماست و از جنبه زیبایی و جذابیت نیز بسیار بااهمیت است. بنابراین حفظ و مراقبت از آن نیازمند توجه بسیار است. اما امروزه افراد زیادی با مشکل ریزش مو و خشکی و آسیب پذیری آن، دست پنجه نرم می کنند! علت این عوارض در هر شخص مختلف است و به کمبود ویتامین و پروتیین و تغذیه نامناسب، ژنیتیک، مسایل هورمونی، استرس، فقر آهن و… به عنوان برخی علل آن می توان اشاره نومد. اما راهکار چیست؟ ما برای حل راحت این معضل، قویا بر روی موضوع استفاده از شامپوهای موثر و گیاهی به عنوان مثال حاوی عصلره جوانه گندم تاکید کرده و در ادامه مطلب به معرفی یکی از بهتربن نمونه های این شامپو اشاره خواهیم کرد.

اثرگذاری، ساختار و مواد تشکیل دهنده

شامپو مو سریتا مدل جوانه گندم که فاقد سولفات بوده و حاوی عصاره رزماری، عصاره گزنه، عصاره بابونه، عصاره مریم گلی، عصاره نعناع فلفلی، عصاره پروتیین جوانه گندم، گلوتن، آب، ویتامین B6، ویتامین E، آب دیونیزه و بسیار مواد مفید دیگر می باشد. شامپو جوانه گندم سریتا یکی از موثرترین و پرطرفدارترین شامپوهای تقویت کننده و ضد ریزش، مناسب انواع مو بوده و با افزایش خون رسانی به کف سر سبب تقویت پیاز و فولیکول مو شده و با اتصال پروتیین ها به کراتین ساقه مو، ساختار تارهای مو را ترمیم می کند.

پروتیین جوانه گندم موجود در فرمولاسیون این محصول غنی از ویتامین های گروه B و E با خاصیت آنتی اکسیدانی و جوانسازی  برای درمان و ریزش مو بسیار موثر هستند و سبب افزایش استحکام ریشه و ضخامت مو می شوند. ویتامین B5 نیز با افزایش میزان آب موجود در تار مو، حالت ارتجاعی را افزایش داده و سبب مرطوب کنندگی و نرم کنندگی و افزایش حالت پذیری و لطافت مو می شود. نعناع فلفلی نیز که سرشار از منتول است با اثرگذاری روی گیرنده های سرما، بموجب افزایش حس خنکی و شادابی پوست سر و جلوگیری از ایجاد موخوره خواهد شد.

بیزابولول برگرفته شده از بابونه نیز در این شامپو با خاصیت ضد التهابی خود از ریزش مو و التهاب کف سر پیشگیری می کند. این محصول به خوبی سبب افزایش استحکام ریشه، کاهش ریزش مو و محرک رشد مجدد موها و ترمیم کوتیکول های موی آسیب دیده می شود و تمامی آقایان و خانم ها با انواع مو می توانند بدن نگرانی از حساسیت بصورت روزانه از آن بهره ببرند.

شامپو جوانه گندم سریتا، محصولی مناسب برای شست و شوی روزانه مو با خاصیت تقویت کنندگی ریشه مو و افزایش حجم دهندگی آن است. این شامپو از پروتیین جوانه گندم و عصاره های گیاهی مثل رزماری، گزنه، نعناع فلفلی، بابونه و مریم گلی غنی گشته است. از جمله خواص جوانه گندم می توان به افزایش استحکام، تامین پروتیین مورد نیاز مو و تقویت ریشه اشاره کرد. سایر ترکیبات به کار رفته در این محصول، دارای خاصیت تحریک رشد مو، تنظیم چربی، مهار التهابات و ایجاد حس خنکی در کف سر هستند.

شامپو جوانه گندم سریتا، محصولی مناسب برای شست و شوی روزانه مو با خاصیت تقویت کنندگی ریشه مو و افزایش حجم دهندگی آن است. این شامپو از پروتیین جوانه گندم و عصاره های گیاهی مثل رزماری، گزنه، نعناع فلفلی، بابونه و مریم گلی غنی گشته است. از جمله خواص جوانه گندم می توان به افزایش استحکام، تامین پروتیین مورد نیاز مو و تقویت ریشه اشاره کرد. سایر ترکیبات به کار رفته در این محصول، دارای خاصیت تحریک رشد مو، تنظیم چربی، مهار التهابات و ایجاد حس خنکی در کف سر هستند.

موثرترین ترکیبات شامپو جوانه گندم سریتا، بهترین شامپو ضد ریزش مو

شامپو سریتا ضد ریزش یک محصول فوق العاده برای خانم ها و آقایانی بوده که از ریزش مو رنج می برند این محصول با استفاده از عصاره جوانه گندم به عنوان مهم ترین ترکیب در این شامپو سرشار از ویتامین ها ( A، E، B6، B1، B12 و E ) و املاح معدنی زیادی می باشد که با تقویت پیاز مو در قطع کردن روند ریزش موها فوق العاده موثر است.

نحوه استفاده از شامپو تقویت کننده و ضد ریزش مو جوانه گندم سریتا

بعد از خیس کردن موهای تان مقداری از شامپو ضد ریزش سریتا را روی مو ماساژ دهید و اجازه دهید 1 الی 2 دقیقه روی مو بماند و در نهایت آبکشی کنید. در صورت نیاز می توانید این کار را تکرار کنید.

قیمت و خرید شامپو تقویت کننده و ضد ریزش جوانه گندم سریتا از زیبابست

قیمت شامپو سریتا به نسبت باقی محصولات شرکت بیز قیمت مناسب و به صرفه ای دارد. ما هم در زیبابست با تخفیف های دوره ای که برای این شامپو ضد ریزش در نظر گرفته ایم می توانید با بهترین قیمت تهیه بفرمایید.

ترکیبات شامپو پروتیینه جوانه گندم سینره

پروویتامین B5:
جهت حفظ رطوبت و افزایش مقاومت مو در این شامپو استفاده شده است. با حفظ رطوبت با عث نرمی و عدم شکنندگی موها می گردد.
ویتامین E :
آنتی اکسیدان قوی می باشد که با اثر حفاظتی در برابر عوامل محیطی و رادیکالهای آزاد از آسیب و موخوره موها جلوگیر ی می کند. خرمای دکتر بیز سرشار از ویتامین هاست که به رشد موها کمک می کند

پروتیین جوانه گندم:
پروتیین ماده اصلی سازنده تارهای مو می باشد. در نتیجه این ماده باعث تقویت مو و جلوگیری از ریزش آن می گردد.

طرز مصرف شامپو جوانه گندم سینره

ابتدا موی سر خود را خیس نموده، سپس مقداری از شامپو را بر روی دست های خود ریخته و شروع به مالیدن دست ها به موی سر خود بنمایید. بعد از این کار می توان 3 الی 5 دقیقه صبر کرده تا اثر شامپو بر روی مو ها بیشتر شده سپس اقدام به شست و شوی موهای خود بنمایید.

نکات مهم در مصرف و نگهداری از شامپو جوانه گندم سینره

شامپو در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگه داری کنید
از این شامپو برای کودکان یزر 12 سال استفاده نکنید و آن را از دسترس کودکان خارج کنید.
اگر ریزش موها شدید است لازم است ابتدا به دنبال علت ریزش موها باشید و سپس جهت درمان آن به پزشک مراجعه یا مشاوران ما کمک بگیرید.
بهتر است همراه با شامپو ضد ریزش از یک قرص تقویت مو نیز استفاده کنید.

ریزش مو دلایل مختلفی دارد از جمله شایعترین دلایل ریزش مو شامل:
ژنتیک
اختلالات هورمونی در زنان و مردان
مراقبت نا مناسب از مو
رژیم لاغری نامامناسب
کمبود ویتامین و مواد معدنی
اختلال تیرویید
کمخونی
ابتلا به بیماری های همراه با تب مانند کرونا یا آنفولانزا

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شامپو جوانه گندم سریتا خوبه ؟" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شامپو جوانه گندم سریتا خوبه ؟"، کلیک کنید.