حضورمردم پای صندوق های رای مجال اعلام موجودیت بیگانگان را می گیرد – خبرگزاری دکتر نانو | اخبار ایران و جهان

حضورمردم پای صندوق های رای مجال اعلام موجودیت بیگانگان را می گیرد - خبرگزاری دکتر نانو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار دکتر نانو، حجت الاسلام سیدعلیرضا ادیانی ظهر دوشنبه در دوره سخنی با حافظان و مربیان قرآنی انتظامی کشور که در مجتمع آموزشی ثامن الحجج قم برگزار شد، اظهار کرد: تعمیق فرهنگ قرآنی و نهج البلاغه در اولویت سال جاری فرماندهی انتظامی قرار دارد، چرا که راهی برای جلوگیری از انحرافات اخلاقی، فکری و سیاسی است.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا بیان کرد: انس گیری و تمسک به قرآن و اهل بیت علیهم السلام مایه نجات انسان و عدم گرفتاری در انحرافات است و موجب تضمین سعادت دنیا و آخرت می شود و مامنی برای برحذر بودن در مقابل آسیب ها است.

حجت الاسلام ادیانی ابراز کرد: مشعل درخشان اسلام و هدایت انسان ها، قرآن است و مانوس شدن با آن لازمه ای برای پلیس تراز انقلاب اسلامی است تا در راه حراست و حفظ امنیت کشور و جامعه مسلمین بر اساس موازین الهی عمل کند.

وی عنوان کرد: بازگشت به سفره قرآن علاج دردهای کشور اسلامی است و برخی از این جوامع زمانی هویت خود را از دست دادند که از عمل به قرآن امتناع کردند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا تصریح کرد: شهید آیت الله رییسی توجه ویژه ای به توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی و اهل بیت داشت و دفاع وی از جایگاه و حقانیت قرآن در مجمع عمومی سازمان ملل متحد در تاریخ بشریت به ثبت رسید.

حجت الاسلام ادیانی ادامه داد: شهید آیت الله رییسی حامل و عامل قرآن بود و وی شایسته القابی همچون خادم الرضا، خادم القرآن و خادم مردم است.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا خاطرنشان کرد: بصیرت چراغ هدایت و روشنگر انسان ها است که این مساله با تمسک به قرآن تکمیل می شود و مردم با بصیرت ایران در روز هشتم تیرماه باحضور دشمن شکن خود پای صندوق های رای مجال اعلام موجودیت بدخواهان نظام و بیگانگان را خواهند گرفت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حضورمردم پای صندوق های رای مجال اعلام موجودیت بیگانگان را می گیرد – خبرگزاری دکتر نانو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حضورمردم پای صندوق های رای مجال اعلام موجودیت بیگانگان را می گیرد – خبرگزاری دکتر نانو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.